اندروید مارشمالو صاحب یک درصد بازار جهانی

به گزارش موبنا، مارشمالو که آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید محسوب می‌شود بالاخره موفق شد سهم خود را به بیش از یک درصد برساند تا به طور دقیق‌تر صاحب ۱.۲ درصد از این بازار باشد. از زمان عرضه رسمی این نسخه از اندروید ماه‌ها می گذرد و با این وجود هنوز نتوانسته است مورد …

به گزارش موبنا، مارشمالو که آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید محسوب می‌شود بالاخره موفق شد سهم خود را به بیش از یک درصد برساند تا به طور دقیق‌تر صاحب ۱.۲ درصد از این بازار باشد.

از زمان عرضه رسمی این نسخه از اندروید ماه‌ها می گذرد و با این وجود هنوز نتوانسته است مورد توجه کاربران و شرکت‌های موبایل‌سازی قرار بگیرد. این نسخه از سیستم عامل موبایلی گوگل با نام اندروید ۶.۰ شناخته می‌شود و برخی گوشی‌های پیشرفته آن را در اختیار گرفته‌اند.

لولی‌پاپ با در اختیار داشتن سهم ۳۴.۱ درصدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سهم این نسخه در ماه گذشته ۳۲.۶ درصد و در دسامبر ۲۰۱۵ هم ۲۹.۵ درصد بود.

نسخه کیت‌کت با در اختیار داشتن سهم ۳۵.۵ درصدی محبوب‌ترین ویرایش اندروید است. نسخه جِلی‌بین هم ۲۳.۹ درصد از بازار را در اختیار گرفته است. دو نسخه آیس‌کریم ساندویچ و جنیگربرد هم به ترتیب صاحب ۲.۷ و ۲.۵ درصد از بازار هستند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا