نیمه مارس آیفون، آیپد و ساعت جدید اپل عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، شرکت اپل در نظر دارد طی کنفرانس ماه مارس آیفون ۴ ایچی، مدل جدید Apple Watch و تبلت iPad Air 3 را در معرض دید عموم قرار دهد. این کنفرانس در تاریخ ۱۵ مارس برگزار می‌شود تا گوشی هوشمند آیفون ۵se با نمایشگر ۴ اینچی و رایانه لوحی iPad Air 3 به …

به گزارش موبنا، شرکت اپل در نظر دارد طی کنفرانس ماه مارس آیفون ۴ ایچی، مدل جدید Apple Watch و تبلت iPad Air 3 را در معرض دید عموم قرار دهد.

این کنفرانس در تاریخ ۱۵ مارس برگزار می‌شود تا گوشی هوشمند آیفون ۵se با نمایشگر ۴ اینچی و رایانه لوحی iPad Air 3 به صورت رسمی معرفی شود.

در این کنفرانس همچنین قرار است مدل دوم ساعت مچی هوشمند Apple Watch طی این کنفرانس در معرض دید عموم قرار گیرد که البته گفته می‌شود این محصول از نظر سخت‌افزاری پیشرفت چندانی نکرده است.

گوشی هوشمند آیفون ۵se از نظر ظاهری شبیه به مدل آیفون ۵ ساخته شده و لبه‌های بدنه آن خمیده شده است. این محصول با حافظه داخلی ۱۶ تا ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود و پایه قیمت آن ۴۵۰ دلار است.

برای گوشی هوشمند اپل تراشه مرکزی A9 در نظر گرفته شده است و البته از سرویس‌های Live Photos و Apple Pay هم پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی هوشمند نسبت به مدل آیفون ۵ ارتقا یافته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا