اپل دوباره بزرگترین فروشنده تبلت در جهان شد

به گزارش موبنا، مرکز تحقیقاتی IDC در آخرین گزارش آماری خود اعلام کرد اپل در فصل چهارم سا ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۱۶.۱ میلیون دستگاه رایانه لوحی را به فروش رسانده است که این رقم نسبت به ۲۱.۴ میلیون دستگاه فروخته شده در مدت مشابه سال ۲۰۱۴ کاهش قابل ملاحظه را نشان می‌دهد. در رتبه …

به گزارش موبنا، مرکز تحقیقاتی IDC در آخرین گزارش آماری خود اعلام کرد اپل در فصل چهارم سا ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۱۶.۱ میلیون دستگاه رایانه لوحی را به فروش رسانده است که این رقم نسبت به ۲۱.۴ میلیون دستگاه فروخته شده در مدت مشابه سال ۲۰۱۴ کاهش قابل ملاحظه را نشان می‌دهد.

در رتبه دوم این لیست سامسونگ قرار دارد که در این دوره زمانی سه ماهه ۹ میلیون دستگاه تبلت را فروخته است و این رقم هم نسبت به ۱۱ میلیون رایانه لوحی فروخته شده سامسونگ در فصل چهارم ۲۰۱۴ کاهش ۱۸.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت کره‌ای سامسونگ در حال حاضر ۱۳.۷ درصد از بازار جهانی رایانه‌های لوحی را در اختیار دارد و اپل هم صاحب ۲۴.۵ درصد از این بازار است.

شرکت‌های آمازون، لنوو و هوواوی به ترتیب با ۷.۹، ۴.۸ و ۳.۴ درصد در رتبه‌های بعدی لیست بزرگترین فروشندگان رایانه‌های لوحی در جهان قرار دارند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا