جیمیل بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد

به گزارش موبنا، «ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل در جریان سخنرانی خود برای اعلام وضعیت مالی این شرکت در فصل پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی توضیح داد جیمیل محبوب‌ترین سرویس پست الکترونیکی در جهان است. گوگل در کنفرانس سالانه I/O که مه گذشته برگزارش شد اعلام کرده بود تعداد مشترکان جیمیل به ۹۰۰ میلیون نفر رسیده است. …

به گزارش موبنا، «ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل در جریان سخنرانی خود برای اعلام وضعیت مالی این شرکت در فصل پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی توضیح داد جیمیل محبوب‌ترین سرویس پست الکترونیکی در جهان است.

گوگل در کنفرانس سالانه I/O که مه گذشته برگزارش شد اعلام کرده بود تعداد مشترکان جیمیل به ۹۰۰ میلیون نفر رسیده است. در آن زمان آقای پیچای قائم مقام شرکت گوگل بود و در زمان انتشار این خبر توضیح داد در آینده نزدیک تعداد این مشترکان را به بیش از یک میلیارد نفر می‌رساند.

بر این اساس می‌توان گفت سرویس پست الکترونیکی جیمیل طی ۷ ماه گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جدید را تحت پوشش قرار داده است.

دیگر سرویس‌ها یا اپلیکیشن‌های گوگل که مشترکان آنها بیش از یک میلیارد نفر است شامل موارد زیر می‌شوند: Search، Android، Google Play، Chrome، Maps و YouTube.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا