ثروتمندترین شرکت‌های جهان: آلفابت اول؛ اپل دوم

به گزارش موبنا، با اعلام این گزارش آلفابت هم‌اکنون ارزشمندترین شرکت جهان محسوب می‌شود و اپل را به رتبه دوم این لیست فرستاده است. با توجه به اینکه میزان درآمدهای اپل طی ماه‌های اخیر سیر نزولی را دنبال کرده است، گوگل در مقابل توانسته با بهبود وضعیت اقتصادی خود از این شرکت پیشی بگیرد. این …

به گزارش موبنا، با اعلام این گزارش آلفابت هم‌اکنون ارزشمندترین شرکت جهان محسوب می‌شود و اپل را به رتبه دوم این لیست فرستاده است.

با توجه به اینکه میزان درآمدهای اپل طی ماه‌های اخیر سیر نزولی را دنبال کرده است، گوگل در مقابل توانسته با بهبود وضعیت اقتصادی خود از این شرکت پیشی بگیرد. این روزها سرمایه‌گذاران تمایل فراوان دارند تا در شرکت گوگل حضور یابند.

درآمد سالانه آلفابت سیر صعودی را دنبال می‌کند و این مسئله به آن معنی است که این شرکت در ماه‌های پیش‌رو هم می‌تواند موفق شود. شرکت آلفابت در سال ۲۰۱۵ میلادی توانست درآمدهای خود را نسبت به یک سال قبل از آن ۱۲ درصد افزایش دهد.

آلفابت که گوگل و دیگر شرکت‌ها را زیرمجموعه خود قرار داده است اعلام کرد، بخش اعظم درآمدهای خود را از انتشار آگهی در گوگل به دست می‌آورد و میزان درآمدهای وابسته به کلیک کاربران در آن ۳۱ درصد بیشتر شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا