مرعشی: از لاریجانی حمایت می کنیم

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت:‌در انتخابات پیش‌رو از کاندیداتوری آقای علی لاریجانی در شهر قم حمایت می‌کنیم. حسین مرعشی در نشستی سیاسی که به مناسبت آغاز دهه فجر در دانشگاه مفید قم برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات پیش‌رو باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا مردم به صحنه بیایند و البته دغدغه‌هایی …

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت:‌در انتخابات پیش‌رو از کاندیداتوری آقای علی لاریجانی در شهر قم حمایت می‌کنیم.

حسین مرعشی در نشستی سیاسی که به مناسبت آغاز دهه فجر در دانشگاه مفید قم برگزار شد، اظهار داشت: در انتخابات پیش‌رو باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا مردم به صحنه بیایند و البته دغدغه‌هایی برای حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات به‌وجود آمده که در تعامل گروه‌های سیاسی با نظام امیدوارم به حل آن هستیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: شورای نگهبان دغدغه حفظ نظام و سلامت آن را دارد که این دغدغه محترم است اما ما هم دغدغه‌ای داریم و آن اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره و در تمام زمان‌ها کفایت لازم را داشته باشد؛ یعنی ما دغدغه‌ این را داریم که خدایی ناکرده در نبود نیروهای توانمند در بدنه مسئولان نظام ، کفایت لازم وجود نداشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم گفت: در انتخابات پیش‌رو از کاندیداتوری آقای علی لاریجانی در شهر قم حمایت می‌کنیم.

عضو حزب کارگزاران با اشاره به رد صلاحیت‌های گسترده اصلاح‌طلبان در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ما موضع شورای نگهبان را موضع نظام تلقی نکردیم و از این رو تلاش می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود.

مرعشی با انتقاد از عملکرد صداوسیما در بررسی زحمات تیم سیاست خارجی کشورمان گفت: این کفران نعمت است که تلویزیون ما اجازه نمی‌دهد کارشناسان بیایند و بگویند چه شد که تحریم‌ها به صورت یکجا برداشته شد.

سخنگوی حزب کارگزاران افزود: آقای روحانی با بکارگیری یک تیم کارشناسی قوی در سیاست خارجی و جلب حمایت رهبری و همچنین جلب اعتماد دنیا توانست کار بزرگی را در سیاست خارجی رقم بزند و از این رو باید قدردان این دولت باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه باید قدر نیروهای کارآمد نظام را بدانیم گفت: واقعا اگر آقایان قالیباف یا جلیلی رئیس‌جمهوری ایران می‌شدند نمی‌توانستند مسئله هسته‌ای ایران را حل کنند و قطعا اگر آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس در این موضوع ایستادگی نمی‌کرد امثال آقایان کوچک‌زاده، زاکانی و رسایی نمی‌گذاشتند این اتفاق مبارک برای ملت ایران اتفاق بیافتد؛ از این‌رو باید قدر نیروهای کارآمد نظام را بدانیم که البته ممکن است اشکالاتی در همه انسان‌ها باشد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا