درخواست برخورد جدی با زیرمیزی‌ ها

این مرجع تقلید در دیدار محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به لزوم ایستادگی در برابر شبهات دینی دشمن اظهار کرد: تلاش شود تا به وسیله فضای مجازی به مقابله با شبهاتی که در جامعه مطرح می‌شود پاسخ داده شود و ثمرات و برکات انقلاب اسلامی را برای ملت‌های جهان تبیین کنیم. …

این مرجع تقلید در دیدار محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به لزوم ایستادگی در برابر شبهات دینی دشمن اظهار کرد: تلاش شود تا به وسیله فضای مجازی به مقابله با شبهاتی که در جامعه مطرح می‌شود پاسخ داده شود و ثمرات و برکات انقلاب اسلامی را برای ملت‌های جهان تبیین کنیم.

آیت‌الله نوری‌همدانی ادامه داد: استکبار همواره در راستای رسیدن به منافع خود فعالیت می‌کند و هنگامی که حکومت مصر سقوط کرد و حسنی مبارک برکنار شد و حسنی مبارک دیگری جای وی را گرفت در راستای منافع استکبار گام برمی‌دارد.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد که مسئولان در راستای رفع آن اقدام کنند» تصریح کرد: نظارت کافی در اقتصاد وجود ندارد و مشاهده می‌شود که اجناس در شهرهای مختلف قیمت‌های متفاوتی دارد که باید در این زمینه نظارت قاطعی وجود داشته باشد و قیمت‌های اجناس در سراسر کشور یکسان باشد.

وی با بیان این‌که «زیر میزی‌ها موضوع بسیار زشتی است که باید با آن برخورد شود» افزود: قیمت خوراک و پوشاک بسیار بالاست که احساس می‌شود نظارت مناسبی در این زمینه صورت نمی‌گیرد که مسئولان باید به این موضوع رسیدگی کنند.

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا