اکران یک فیلم فجر با صدای وحشتناک

این کارگردان سینما که فیلمش در بخش هنر و تجربه جشنواره فجر نمایش دارد در گفت‌وگویی اضافه کرد: فیلم ما اولین فیلمی بود که در این گروه در جشنواره فجر اکران شد. اما متاسفانه از همان لحظه اولی که فیلم شروع شد به محض شنیدن صدای آن تنها چیزی که گفتم «ای وای» بود و …

این کارگردان سینما که فیلمش در بخش هنر و تجربه جشنواره فجر نمایش دارد در گفت‌وگویی اضافه کرد: فیلم ما اولین فیلمی بود که در این گروه در جشنواره فجر اکران شد. اما متاسفانه از همان لحظه اولی که فیلم شروع شد به محض شنیدن صدای آن تنها چیزی که گفتم «ای وای» بود و نتوانستم فیلم را در سالن ببینم چون کیفیت صدای آن به شدت وحشتناک بود.

وی اضافه کرد: در تمام مدتی که فیلم پخش می‌شد به دنبال متصدی صدای برج میلاد بودم اما عجیب تر از همه چیز این بود که هیچ کس آنجا نبود. فقط یک نفر به کمک ما آمد که این شخص متصدی صدا نبود و نمی توانست کمک چندانی به ما بکند.

باقرزاده اضافه کرد:‌ سوالم این است که در جشنواره به این مهمی مگر می‌شود مسؤول صدای سالن همزمان با نمایش فیلم حضور نداشته باشد؟! این وضعیت فاجعه است.

وی ابراز تاسف کرد: مدت زمان فیلم ما ۸۶ دقیقه است اما تا دقیقه ۷۸ صدای آن خراب بود.

باقرزاده از تمام تماشاگرانی که با وجود کیفیت پایین فیلم در سالن ماندند و این اثر را دیدند سپاسگذاری کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مشکل از فیلم ما نبود و امیدوار بودم دست‌کم مسئولان سالن عذرخواهی کنند اما حتی همین کار را نکردند.

این کارگردان با اشاره به جایگاه صدا در فیلمش گفت: فیلم ما اصلا فیلم صدا است چون فضاهای آن داخلی است و هیچ نمی دانم چرا باید چنین اتفاقی در کاخ جشنواره رخ بدهد.

باقرزاده با اشاره به وضعیت گروه هنر و تجربه در جشنواره فجر خاطرنشان کرد: ما یک گروه جوان هستیم که دوست داشتیم فیلمان در جشنواره دیده شود اما گروه هنر و تجربه گویی یک شوخی در جشنواره فجر است؛ همچنان‌که در مراسم افتتاحیه هم به طرز خنده داری از جشنواره حذف شد. همه شرایط به گونه ای تنظیم شده بود تا گروه‌ هنر و تجربه دیده نشود.

وی افزود: به ما گفته‌اند فیلم‌های ما کنفرانس مطبوعاتی ندارد. از سوی دیگر کیفیت پخش فیلم هم بسیار پایین بود. با این حساب باید پرسید اصلا حضور گروهی مانند ما به چه‌کار جشنواره می‌آید؟!

به گزارش ایسنا، فیلم برداشت دوم از قضیه اول روز دوشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در نخستین روز جشنواره فجر نمایش داده شد.

در اولین روز جشنواره هنرمندانی همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، سروش صحت، دانیال حکیمی، فرزاد مؤتمن، حمید پور آذری، محمدمهدی طباطبایی‌نژاد و … از جمله چهره‌هایی بودند که در کاخ جشنواره حضور داشتند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا