خرید محصولات همراه اول از کانال فروش تلفنی به صورت پیامکی

به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این طرح محصولات جدید همراه اول در بخش های مختلف معرفی شده و مشترکین می توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۸۰۱۸، درخواست خود را اعلام و ثبت کنند. پس از دریافت پیامک، پاسخی از سامانه مذکور (۸۰۱۸) مبنی بر ثبت …

به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این طرح محصولات جدید همراه اول در بخش های مختلف معرفی شده و مشترکین می توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۸۰۱۸، درخواست خود را اعلام و ثبت کنند.
پس از دریافت پیامک، پاسخی از سامانه مذکور (۸۰۱۸) مبنی بر ثبت درخواست مشترک ارسال شده، سپس کارشناس فروش با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰۰۰۰ با مشترک تماس گرفته و کلیه محصولات همراه اول را به وی معرفی می کند. مشترک پس از انتخاب کالای مدنظر برحسب نیاز و نوع مصرف، سفارش خود را اعلام می کند و در انتها ظرف مدت  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کالای سفارش داده شده به دست مشترک خواهد رسید.
همراه اول تاکید کرده است، در سامانه فروش تلفنی، جهت مطلع شدن مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، انجام تماس تلفنی فقط از طریق شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰۰۰۰ صورت می گیرد.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا