جواب شگفت‌انگیز دایی به عادل در مورد یک جادوگر

در اين مصاحبه كه فضاي جالبي داشت، عادل در مورد مسائل مختلفي با دايي مصاحبه كرد. از دوران كودكي و خاطرات شهريار گرفته تا زمان حضورش در تهران، دوران دانشجويي در دانشگاه صنعتي شريف، شروع فوتبال در كنار آدم‌هاي فوتبالي اطرافش، تجربه حضور در جام جهاني‌ و گل‌هايي كه به ثمر رسانده و… اين گفت‌وگو …

در اين مصاحبه كه فضاي جالبي داشت، عادل در مورد مسائل مختلفي با دايي مصاحبه كرد. از دوران كودكي و خاطرات شهريار گرفته تا زمان حضورش در تهران، دوران دانشجويي در دانشگاه صنعتي شريف، شروع فوتبال در كنار آدم‌هاي فوتبالي اطرافش، تجربه حضور در جام جهاني‌ و گل‌هايي كه به ثمر رسانده و… اين گفت‌وگو را از دست ندهيد چون عادل در مورد آدم‌هاي زيادي از جمله محمد مايلي‌كهن، علي كريمي و افرادي ديگر با دايي صحبت كرده است. مصاحبه‌اي كه بيش از دو ساعت به طول انجاميد اما گويا به خاطر شروع جشنواره فيلم فجر، زمان برنامه فردوسي‌پور براي امشب كمتر از شب‌هاي ديگر است و به همين علت، امكان دارد تنها ۲۰ تا ۴۰ دقيقه از مصاحبه دايي روي آنتن برود و بقيه آن از طريق وب‌سايت برنامه منتشر شود.
به هر حال دايي امشب حرف‌هايي مي‌زند كه بسيار شنيدني است، به خصوص وقتي قرار است نظرش را در مورد علي كريمي جادوگر فوتبال ايران و رابطه‌‌اش به زبان بياورد؛ جواب شگفت‌انگيزي كه حتماً شما را سورپرايز مي‌كند.

امشب در برنامه ۹۰ ببينيد
تولد عادل براي دايي
علي دايي متولد ۱۴ بهمن است. شهريار فوتبال ايران طبق شناسنامه‌اش متولد اول فروردين است اما تاريخ تولد واقعي او چهاردهم بهمن‌ماه ۱۳۴۸ است. دايي فردا ۴۶ ساله مي‌شود و به همين مناسبت عادل فردوسي‌پور مصاحبه‌اي با او ترتيب داده تا ورود شهريار به ۴۷ سالگي را جشن بگيرد.امشب بخشي از برنامه ۹۰ عادل فردوسي‌پور به همين جشن تولد خودماني دايي و حرف‌هاي او اختصاص دارد.اين برنامه را از دست ندهيد چراكه علي دايي در اين گفت‌وگو در باره علي كريمي و … صحبت كرده است. عادل قبلاً براي علي پروين و منصور پورحيدري هم به همين شيوه برنامه ضبط كرده بود.

فرار اصفهاني‌ها از كارشناسان داوري عادل
عادل نمي‌تواند پنج‌شنبه ۹۰ داشته باشد
انجام دو بازي مهم هفته هجدهم ليگ برتر در روزي كه فرداي برنامه ۹۰ به حساب مي‌آيد، روز گذشته ذهن تهيه‌كننده اين برنامه را به خود مشغول كرده بود. عادل فردوسي‌پور كه همراه همكارانش در جام جم حضور داشتند، در اين‌باره صحبت كردند كه مسابقات استقلال و پرسپوليس برابر ذوب‌آهن و سپاهان فردا برگزار مي‌شود ولي برنامه‌شان بايد امشب روي آنتن برود. شروع برنامه‌هاي ويژه جشنواره فیلم فجر و پخش آن از شبكه ۳ هم مزيد بر علت شد تا فردوسي‌پور نتواند برنامه‌اش را از امشب به پنج‌شنبه‌شب تغيير دهد. نكته حائز اهميت در اين ميان، موكول شدن بررسي دو ديدار فوق به ۷ روز بعد (دوشنبه آينده) است. اينكه داوري‌ها و ديگر حاشيه‌هاي بازي تيم‌هاي اصفهاني به هفته بعد موكول مي‌شود. ضمن اينكه عادل بايد اين دو هفته فقط ۹۰ دقيقه برنامه داشته باشد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا