بانویی که ۱۳۵ سال پس از مرگش بدنش هیچ تغییری نکرده است

به گزارش شفا آنلاین،ماری-برنارد “برنادت” سوبیرو (به فرانسوی: Marie-Bernarde “Bernadette” Soubirous) یک قدیس مسیحی کلیسای کاتولیک و اهل فرانسه است. او در ژانویه ۱۸۴۴ – در روستای لوردس در جنوب فرانسه به دنیا آمد. وی بزرگترین فرزند خانواده ۷ نفره و فقیر خود بود. او مدعی شد بانویی مقدس را می‌بیند و با او گفتگو …

به گزارش شفا آنلاین،ماری-برنارد “برنادت” سوبیرو (به فرانسوی: Marie-Bernarde “Bernadette” Soubirous) یک قدیس مسیحی کلیسای کاتولیک و اهل فرانسه است. او در ژانویه ۱۸۴۴ – در روستای لوردس در جنوب فرانسه به دنیا آمد. وی بزرگترین فرزند خانواده ۷ نفره و فقیر خود بود. او مدعی شد بانویی مقدس را می‌بیند و با او گفتگو می‌کند. عده‌ای به او ایمان آورده و عده‌ای دیگر او را دروغگو خواندند ولی حرف‌های برنادت که از طرف آن بانوی مقدس (مریم مقدس) بیان می‌کرد، به همه مردم روی زمین پیامهای خوب زیستن را ابلاغ می‌نمود.

برنادت در طول زندگیش معجزات بسیاری از جمله شفای بیماران لاعلاج انجام داد و سرانجام در ۱۶ آوریل ۱۸۷۹ در سن ۳۵ سالگی در اثر بیماری سل استخوان از دنیا رفت. او ۵۵ سال بعد از مرگش از طرف کلیسا به عنوان قدیس حامی بیماران و فقرا پذیرفته شد.

نکته جالب در مورد برنادت این است که تابوت او حدود چهل پس از مرگش و بعد از آن چند بار دیگر نبش قبر شد و هر بار بدن او سالم با چهره ای معصوم در مقابل دیدگان حاضرین ظاهر شد. چهره او به گونه ای بود که گویی در خواب فرو رفته است. سرانجام مقامات کلیسا بدن او را پس از تعویض لباس در داخل تابوتی از شیشه و طلا و در کلیسای برنادت مقدس که در محل منزل مادری برنادت واقع است، قرار دادند. این محل امروزه زیارتگاه کاتولیک‌ها می‌باشد.

اکنون بدن برنادت در کلیسای برنادت مقدس در محل خانه مادری اش در تابوتی از طلا در معرض دید عموم قرار دارد
بدن سالم برنادت سوبیرو بیش از ۱۳۰ سال پس از وفات !!!! متولد ۱۸۴۴-وفات ۱۸۷۹
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا