حل مشکل پدیده شاندیز تسریع شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسابه نقل از خانه ملت، حسین آذین در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۲بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه شهرستان انار و رفسنجان در ایجاد انقلاب اسلامی پیشتاز بودند و قبل از انقلاب نیز مقلد امام(ره) بوده و در دوران دفاع مقدس با کمک های …

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسابه نقل از خانه ملت، حسین آذین در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۲بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه شهرستان انار و رفسنجان در ایجاد انقلاب اسلامی پیشتاز بودند و قبل از انقلاب نیز مقلد امام(ره) بوده و در دوران دفاع مقدس با کمک های خود به رزمندگان زبانزد بودندٰ، گفت: مردم این شهرستان ها امروز در سالروز پیروزی انقلاب از دولت و مجلس تقاضا دارند که به مشکلاتشان رسیدگی شود.

نماینده مردم انار و رفسنجان با تذکر به وزیر نیرو افزود:‌ با توجه به اینکه دشت‌های رفسنجان و انار بحرانی ترین دشت‌های کشور هستند بهتر است برای تعادل‌بخشی آب و استفاده برای پروژه های صنعتی از پسآب فاضلاب شهری استفاده کرد اما متأسفانه پیرو جلسات متعدد و پیگیری ها اقدامی در خور انجام نشده است.

آذین در خصوص طرح حذف آرسنیک از آب شرب به دلایل ذکر شده در نامه وی به آبفای کشور ، پیرو مذاکرات و مکاتبات درخصوص احداث تصفیه خانه مرکزی به وزیر نیرو تذکر داد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس به وزیر اقتصاد در خصوص جرایم دیرکرد بانک‌ها تذکر داد وگفت: بهتر است هرچه سریع تر فکر و تدبیری برای آن اندیشیده شود. منظور من وام‌های کلان نیست بلکه وام های زیر ۵۰ میلیون تومان است که در ادامه با جرایم دیرکرد به سه برابر اصل وام جریمه می رسد و این امر موجبات مشکلات فراوانی برای مردم شده است.

نوشته های مشابه

وی با تذکر به وزیر کشور در خصوص ساماندهی کارگران اتباع بیگانه افزود: از وزیر محترم می خواهم انتقال میهمان شهر رفسنجان به خارج از حریم محدوده شهرستان را تسریع کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با تذکر به وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: تقاضا دارم احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه انار در این شهرستان تسریع شود و به وزیر کشور درخصوص حل مشکل پدیده شاندیز تذکر می‌دهمٰ چراکه معتقدم بیشترین مشکل عدم هماهنگی بین دستگاه های دولتی است.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا