۵۸ طرح عمرانی در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رضوی کیا صبح دوشنبه در نشستی خبری از افتتاح ۵۸ پروژه در حاشیه شهر مشهد با همکاری سپاه پاسداران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه ۱۵ بهمن ماه با حضور حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در محل سالن …

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رضوی کیا صبح دوشنبه در نشستی خبری از افتتاح ۵۸ پروژه در حاشیه شهر مشهد با همکاری سپاه پاسداران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه ۱۵ بهمن ماه با حضور حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در محل سالن ورزشی شهدای مدافع حرم در منطقه پنج شهرداری مشهد برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد مقدس تاکید کرد: هزار میلیارد تومان بودجه افتتاح پروژه های افتتاحی شهرداری مشهد تا پایان سال جاری است.

وی بهره برداری از ۵۱۰ واحد مسکونی طرح ثامن در تاریخ ۲۰ بهمن ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی، افتتاح مجتمع کوثر در محروم ترین نقطه شهر، کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شاهد در جهت اتصال منطقه قاسم آباد و توس مشهد، افتتاح تصفیه خانه جنگل پارک طرق با هزینه ۲۵ میلیارد تومان از دیگر طرح های شهرداری مشهد در دهه فجر جاری عنوان کرد.

رضوی کیا نوسازی دو هزارمین تاکسی فرسوده با حمایت شهرداری و شورای شهر با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، پیوستن ۳۳ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، افتتاح پایانه شهید گمنام، آغاز عملیات شش زائرسرا با حضور امام جمعه مشهد از جمله اقدامات شهرداری مشهد در ایام دهه فجر است.

وی با اشاره به بهره برداری مجتمع توانا در منطقه خین عرب مشهد گفت: این مجتمع از مجتمع های صنفی است که در آن مشاغل مرتبط با خودرو تجمیع شده و ظرفیت آن حدود ۳۰۰ باب مغازه است.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد مقدس اشاره ای به بوستان مینیاتوری و هشت آباد در ابتدای سال آینده داشت و گفت: پیشنهاد تغییر نام بوستان هشت آباد به عنوان بوستان خبرنگار داده شده است.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی شهرداری مشهد در ایام دهه فجر اضافه کرد: این برنامه ها با مشارکت دیگر نهادهای استان در سطح شهر مشهد برگزار می شود و شهرداری مشهد به صورت حمایتی فعالیت دارد.

رضوی کیا ادامه داد: دستگاه های متولی برگزاری برنامه های فرهنگی دهه فجر از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید نسبت به نظرسنجی و عملکرد شهرداری مشهد در دهه فجر از شهروندان داشته باشد.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد مقدس بودجه فعالیت های فرهنگی شهرداری مشهد در ایام دهه فجر جاری را بالغ بر یک میلیارد تومان عنوان کرد.

وی برنامه های فرهنگی شهرداری مشهد در این ایام را در ۱۱ سرفصل عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره هنری زنگ انقلاب در دو هزار مدرسه از مقطع ابتدایی تا دبیرستان، توزیع اقلام فرهنگی نرم افزاری و سخت افزاری د رمیان تشکل ها و مساجد، برگزاری ۱۳۰ جشن انقلاب، نورافشانی در ۱۳ نقطه محوری مشهد در شب پیروزی انقلاب اسلامی، برپایی ۱۱۵ ایستگاه فرهنگی در سطح شهر و هفت جشن ویژه در حاشیه شهر مشهد از جمله فعالیت های فرهنگی شهرداری مشهد در ایام دهه فجر است.

رضوی کیا با بیان اینکه برنامه های فرهنگی امسال شهرداری مشهد در این ایام نسبت به سال گذشته تفاوتی نداشته است، گفت: تنها مورد تفاوت آن معرفی و اهدا ۱۰۰ نشان استقلال به جوانان کارآمد و نخبه مشهدی در ایام دهه فجر است.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا