اصلاح طلب قهر نمی کند

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: اصلاح طلبان با حداقل امکانات و با جدیت در رقابت انتخاباتی حاضر می‌شوند تا بگویند در قاموس اصلاح طلبی قهر و کناره گیری وجود ندارد محمدرضا عارف در دیدار جمعی از نخبگان و شبستری‌های مقیم تهران با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامی داشت شهدای انقلاب و …

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: اصلاح طلبان با حداقل امکانات و با جدیت در رقابت انتخاباتی حاضر می‌شوند تا بگویند در قاموس اصلاح طلبی قهر و کناره گیری وجود ندارد

محمدرضا عارف در دیدار جمعی از نخبگان و شبستری‌های مقیم تهران با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامی داشت شهدای انقلاب و دفاع مقدس،گفت: انقلاب اسلامی ایران حادثه بزرگی در تاریخ بود انقلابی که برای حاکمیت اخلاق و اززش‌ها و اصالت دادن به رای و نظر مردم حادث شد و در این بین نقش ماندگار رهبر فقید انقلاب به عنوان معمار انقلاب نباید هیچگاه فراموش شود.

او با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بسزایی داشتند ،یادآور شد: شناخت درست ماهیت انقلاب برای نسل سوم بسیار حیاتی است .اگر نسل جدید شناخت درستی از ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی نداشته باشد این خظر وجود دارد که بخاطر برخی نارسایی‌ها و سوء عملکردها از انقلاب فاصله بیگرد. به همین دلیل نسل اولی‌ها باید در تبیین درست اهداف انقلاب اسلامی فعالانه‌تر ظاهر شوند.

عارف با اشاره به سابقه اصلاح‌طلبان در انقلاب، تاکید کرد: اگر بگویم اصلاح طلبان یکی از محورهای اصلی انقلاب بودند و از پیروان راستین خط امام محسوب می‌شدند و می‌شوند اغراق نکردم. هر چند بعدها تریبون‌ها در اختیار کسانی قرار گرفت که خود را انقلابی می‌نامیدند و بعضا اصلاح طلبان را به ضدیت با نظام متهم کردند اما مردم ما هوشیارند و می‌دانند که چه کسانی در انقلاب سهم داشتند و تحت تاثیر برخی القائات کذایی قرار نمی‌گیرند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با تاکید بر اینکه انتخابات فرصتی است برای جذب حداکثری،خاطرنشان کرد:اصلاح طلبان هزینه‌های زیادی برای نظام و اصلاح طلبی داده اند و به آن افتخار می‌کنند. رقیب جریان اصلاحات تمام تلاش خود را طی سالیان اخیر معطوف به فاصله انداختن بین اصلاح‌طلبان و نظام کرده است و انتخابات مجلس فرصتی است تا اینگونه ترفندها خنثی شود و اگر فاصله‌ای هم با بخشی از حاکمیت ایجاد شده است ترمیم شود.

عارف تاکید کرد: امکانات در اختیار رقیب است و اصلاح‌طلبان با حداقل امکانات و با جدیت در رقابت انتخاباتی حاضر می‌شوند تا بگویند در قاموس اصلاح‌طلبی قهر و کناره‌گیری وجود ندارد همانگونه که در انتخابات ۹۲ علی‌رغم برخی محدودیت‌ها با صلابت ظاهر شدیم و در نهایت به پیروزی دست یافتیم.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با اشاره به ردصلاحیت‌های صورت گرفته توسط‌ هیات‌های نظارت، تصریح کرد: اگر چه به روند بررسی صلاحیت‌ها گلایه جدی داریم و در چارچوب قانون پیگیری‎های خود را برای احقاق حقوق رد صلاحیت شدگان شایسته و انقلابی انجام می‌دهیم ولی در نهایت با تمکین به قانون در انتخابات مجلس حاضر می‌شویم و امیدواریم شورای محترم نگهبان با تجدیدنظر در آرای هیات‌های نظارت در ایجاد فضایی با نشاط که لازمه مشارکت حداکثری است نقش اساسی داشته باشند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا