انتقام تلگرامی زن جوان از هووی خود

زنی در شهریار به خاطر هک تلگرام و انتشار تصاویر خصوصی هوویش در فضای مجازی دستگیر شد. سرهنگ اصغر باقریان، رئیس پلیس فتای غرب استان تهران گفت: هفته گذشته زنی به نام ثریا با مراجعه به پلیس و بیان انتشار تصاویر خصوصی اش در شبکه اجتماعی تلگرام، خواستار بازداشت عامل این اقدام شد. این مقام …

زنی در شهریار به خاطر هک تلگرام و انتشار تصاویر خصوصی هوویش در فضای مجازی دستگیر شد.

سرهنگ اصغر باقریان، رئیس پلیس فتای غرب استان تهران گفت: هفته گذشته زنی به نام ثریا با مراجعه به پلیس و بیان انتشار تصاویر خصوصی اش در شبکه اجتماعی تلگرام، خواستار بازداشت عامل این اقدام شد.

این مقام پلیسی ادامه داد: با توجه به ادعاهای این زن در بررسی‌های پلیسی مشخص شد به دلیل آشنا نبودن این زن با تنظیمات امنیتی تلگرام، اکانت کاربری وی هک و تصاویر شخصی‌اش از این طریق در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته است.

بدین ترتیب با ادامه رسیدگی، زن مجرم شناسایی و دستگیر شد.وی گفت: این زن که همسر دوم شوهر ثریا بود، در بازجویی‌های فنی و پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت به دلیل آشنا نبودن ثریا با مسائل امنیتی تلگرام، توانستم اکانت کاربری او را هک و روی دستگاه خودم نصب کنم.

سرهنگ باقریان با اعلام ارجاع پرونده به مرجع قضایی در پایان تأکید کرد: کاربران باید توجه داشته باشند که استفاده از شبکه‌های اجتماعی باید همواره با دانش کافی همراه باشد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا