ایده های حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیکی حمایت می شوند

به گزارش خبرنگار موبنا ، این رویداد که به مدت سه روز از ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه سال جاری در دانشگاه خاتم برگزار خواهد شد، فرصتی در اختیار صاحبان ایده و علاقمندان در بخش‌های برنامه‌نويسی مبتنی بر وب و تلفن همراه، طراحی رابط و تجربه کاربری و صاحبان کسب و کارهای نوپا قرار می دهد …

به گزارش خبرنگار موبنا ، این رویداد که به مدت سه روز از ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه سال جاری در دانشگاه خاتم برگزار خواهد شد، فرصتی در اختیار صاحبان ایده و علاقمندان در بخش‌های برنامه‌نويسی مبتنی بر وب و تلفن همراه، طراحی رابط و تجربه کاربری و صاحبان کسب و کارهای نوپا قرار می دهد تا ایده های خود را مطرح و حمایت های لازم برای پیاده سازی ایده هایشان را دریافت کنند.
احسان رفیعی، مدیر توسعه محصول واحد پرداخت الکترونیکی فناپ در توضیح این رویداد، گفت: فین‌تک(FinTech) یا فناوری مالی، نوعی از فناوری است که با استفاده از توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به ارائه خدمات مالی نوآورانه می‌پردازد.
مدیر توسعه محصول واحد پرداخت الکترونیکی فناپ مهمترین هدف برگزاری رویداد فین تک را فرهنگ سازی ایده پردازی در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی دانست و گفت: فین تک رویدادی است که شرکت کنندگان ایده های خود را در حوزه های مالی، بانکی، پرداخت الکترونیکی و بورس مطرح می کنند. آنها با حضور در این رویداد، برای توسعه و ارائه محصولشان به بازار، به تعداد زیادی از خدماتی که حامیان در اختیارشان قرار می دهند، دسترسی پیدا می کنند.
رفیعی، افزود: در روز برپایی مراسم، کارگاه آموزشی متناسب با حوزه فعالیتی رویداد برگزار می شود. پس از آن، شرکت کنندگان با دریافت انواعAPI ، محصول اولیه خود را به داوران ارائه می دهند.
او با تاکید بر معیارهای ارزیابی ایده، بیان کرد: نوآوری ایده، مشخص بودن مشتریان و بازار هدف، قابلیت پیاده سازی و قرارگیری در زنجیره ارزش حامیان رویداد، از مهمترین پارامترهایی است که در ارزیابی و داوری ایده ها تاثیر دارد.
به گفته وی، شرکت کنندگان در این رویداد در صورت کسب موفقیت، علاوه بر دریافت جایزه، می توانند از حمایت های تخصصی و مالی برای تجاری سازی ایده های خود استفاده کنند.
گفتنی است رویداد در دانشگاه خاتم به نشانی: خیابان ملاصدرا- خ شیراز شمالی – خ حکیم اعظم برگزار می شود و ثبت نام از امروز تا ۱ اسفند ماه ۱۳۹۴ از طریق سایت events.trigup.com انجام می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا