نخستین حافظه فلش جهان با قابلیت پشتیبانی از ورودی‌های جدید و قدیمی

به گزارش موبنا، سونی توضیح داد تفاوت اصلی این حافظه‌های فلش با آنچه که در بازار فروخته می‌شود این است که محصولات جدید می‌توانند از سیستم ورودی قدیمی Type-A گرفته تا ورودی جدید Type-C را مورد پشتیبانی قرار دهند. حافظه‌های فلش جدید سونی با ظرفیت‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه شده‌اند و شرکت ژاپنی …

به گزارش موبنا، سونی توضیح داد تفاوت اصلی این حافظه‌های فلش با آنچه که در بازار فروخته می‌شود این است که محصولات جدید می‌توانند از سیستم ورودی قدیمی Type-A گرفته تا ورودی جدید Type-C را مورد پشتیبانی قرار دهند.

حافظه‌های فلش جدید سونی با ظرفیت‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه شده‌اند و شرکت ژاپنی قصد دارد از امروز فروش آنها را در بازار جهانی آغاز کند.

این طور که سونی توضیح داده است، حافظه‌های فلش جدید می‌توانند از استاندارد USB 3.1 Generation 1 پشتیبانی کنند. بنابراین در حالت تئوری می‌توان داده‌ها را با سرعت ۱۳۰ مگابایت در ثانیه جابه‌جا کرد.

حافظه‌های فلش جدید سونی می‌توانند اطلاعاتی از جمله موسیقی، ویدیو، عکس و دیگر فرمت‌ها را به رایانه‌‌های ویندوزی، مک، دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و … انتقال دهند.

شرکت سونی اعلام کرد مدل پیشرفته‌تر این حافظه‌های فلش را در کنگره جهانی تلفن همراه موسوم به MWC 2016 در بارسلونا اسپانیا عرضه خواهد کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا