رادیو اپل پولی شد

به گزارش موبنا، از جمله سرویس‌های صوتی که اپل تا امروز به صورت رایگان در اختیار کاربران خود می‌گذاشت iTunes Radio نام داشت که امکان دسترسی به شبکه‌های رادیویی دیجیتالی را برای کاربران فراهم می‌کرد. این سرویس در سال ۲۰۱۳ میلادی راه‌اندازی شد، ولی اپل تصمیم گرفته است که از این پس سرویس مذکور را …

به گزارش موبنا، از جمله سرویس‌های صوتی که اپل تا امروز به صورت رایگان در اختیار کاربران خود می‌گذاشت iTunes Radio نام داشت که امکان دسترسی به شبکه‌های رادیویی دیجیتالی را برای کاربران فراهم می‌کرد.

این سرویس در سال ۲۰۱۳ میلادی راه‌اندازی شد، ولی اپل تصمیم گرفته است که از این پس سرویس مذکور را به صورت رایگان در اختیار کاربران نگذارد.

اگر کاربران تمایل داشته باشند از طریق iTunes Radio به شبکه‌های رادیویی، آلبوم‌های موسیقی، برنامه‌های زنده، کنسرت‌ها و … دسترسی داشته باشند، از این پس می‌بایست پول پرداخت کنند.

شرکت اپل اعلام کرد این سرویس برای آن دسته از کاربرانی که مشترک Apple Music هستند رایگان است. ولی اگر کاربران بخواهند به صورت مجزا به محتوای iTunes Radio دسترسی داشته باشند، می‌بایست هزینه‌های مربوطه را بدهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا