سرمایه‌گذاری گسترده اپل برای ورود به دنیای واقعیت مجازی

به گزارش موبنا، منابع آگاه اعلام کردند اپل از سال ۲۰۱۳ تاکنون سرمایه‌گذاری‌های فراوان در زمینه واقعیت مجازی انجام داده است و هم‌اکنون یک حق امتیاز در این زمینه را به ثبت رسانده است. منابع آگاه می‌گویند اپل یک گروه مخفیانه راه‌اندازی کرده است که در آن محصولات مرتبط با واقعیت مجازی و واقعیت افزوده …

به گزارش موبنا، منابع آگاه اعلام کردند اپل از سال ۲۰۱۳ تاکنون سرمایه‌گذاری‌های فراوان در زمینه واقعیت مجازی انجام داده است و هم‌اکنون یک حق امتیاز در این زمینه را به ثبت رسانده است.

منابع آگاه می‌گویند اپل یک گروه مخفیانه راه‌اندازی کرده است که در آن محصولات مرتبط با واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را توسعه می‌دهد.

یکی از کارمندان اپل در این خصوص گزارش داد که شرکت مذکور برخی شرکت‌های کوچک را خریداری کرده و برخی کارمندان مایکروسافت و Lyft را در اختیار گرفته است تا بتواند در این پروژه موفق شود.

روزنامه فایننشال تایمز در یک گزارش مجزا اعلام کرد مدیران ارشد شرکت‌های Virginia Tech، Flyby Media و … همکاری‌های خود را در زمینه واقعیت مجازی با اپل آغاز کرده‌اند.

«تیم کوک» مدیرعامل اپل هفته گذشته در کنفرانس مالی این شرکت اعلام کرد واقعیت مجازی یک فناوری ویژه محسوب می‌شود که مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفته است و سرمایه‌گذاری روی آن می‌تواند سودده باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا