سیستم پرداخت موبایلی ال‌جی بدون نیاز به گوشی هوشمند

به گزارش موبنا، امروز خبرهای تکمیلی در این زمینه به دست رسید و منابع خبری گزارش دادند شرکت کره‌ای ال‌جی قصد دارد سرویس LG Pay را در کنگره جهانی MWC 2016 در بارسلونا معرفی کند. نکته جالب این است که سرویس LG Pay به گوشی هوشمند نیازی ندارد و به صورت مستقل عمل می‌کند. همه …

به گزارش موبنا، امروز خبرهای تکمیلی در این زمینه به دست رسید و منابع خبری گزارش دادند شرکت کره‌ای ال‌جی قصد دارد سرویس LG Pay را در کنگره جهانی MWC 2016 در بارسلونا معرفی کند.

نکته جالب این است که سرویس LG Pay به گوشی هوشمند نیازی ندارد و به صورت مستقل عمل می‌کند. همه قابلیت‌هایی که داخل اپلیکیشن مربوطه برای پرداخت موبایلی وجود دارد، در یک کارت هوشمند موسوم به White Card ارایه می‌شود.

کارت هوشمند White Card ال‌جی شبیه به یک کارت اعتباری طراحی شده است و البته روی آن یک نمایشگر LCD کوچک وجود دارد و کاربر به کمک آن می‌تواند اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود که قرار است از آن پول کم شود را مشخص کند.

در کنار این کارت یک پین کوچک تعبیه شده است که به کمک آن می‌توان White Card را شارژ کرد. همچنین یک کلید سخت‌افزاری موجود است که کاربر به کمک آن می‌تواند نحوه انتقال پول را مشخص کند.

شرکت ال‌جی هم‌اکنون مذاکرات خود را با چندین ارایه‌دهنده خدمات مالی کره‌ای آغاز کرده است تا از این طریق بتواند کارت هوشمند خود را ارایه دهد. این مذاکرات در کشور آمریکا هم دنبال شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا