«شاه مازندران» دستگیر شد

به گزارش فرهنگ نیوز، سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی انتشار تصاویر و کلیپ هایی از قدرت نمایی و رجزخوانی عده ای شرور در شبکه های اجتماعی که موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان …

به گزارش فرهنگ نیوز، سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی انتشار تصاویر و کلیپ هایی از قدرت نمایی و رجزخوانی عده ای شرور در شبکه های اجتماعی که موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: از آنجایی که تصاویر پخش شده در فضای مجازی مربوط با چند ماه گذشته بوده، تمامی افرادی که اقدام به این اعمال مجرمانه کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی گفت: با انتشار این کلیپ که در آن شرور معروف به نام «محمود» خود را شاه مازندران معرفی کرده و با قدرت نمایی به ضرب و جرح یکی دیگر از اراذل و اوباش و مخالفان خود که نوعی اقدام درون گروهی بوده، ۶ نفر از عوامل انتشار این تصاویر شناسایی که در عملیاتی ضربتی پنج نفر دستگیر و متهم اصلی متواری شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابل با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، نهایتاً متهم و همدست وی را به نام «هانی» که در یکی از روستاهای حومه این شهرستان مخفی شده بودند، در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: متهم که دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری و شرارت است ، به انتشار کلیپ درگیری خود با یکی از اشرار معروف به نام «مهران» و سایر همدستان وی با هدف رجز خوانی و مقابله با نامبرده اعتراف کرد که پس از این اقدام به استان های تهران و البرز متواری شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شدند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا