پذیرندگان وفادار شرکت پرداخت نوین جایزه می‌گیرند

به گزارش موبنا، در طرح جدید باشگاه وفاداری نوین که برای پذیرندگان وفادار دارای پایانه‌های متصل به حساب‌های بانک اقتصادنوین درنظر گرفته شده، به دو صورت متفاوت جوایز ارزنده‌ای به پذیرندگان تعلق می‌گیرد. در این طرح، پذیرندگان در چهار سطح “نوین”، “برین”، “بهبود” و “جوانه” قرار می‌گیرند و در هر دوره دو ماهه به ۴۴۷ …

به گزارش موبنا، در طرح جدید باشگاه وفاداری نوین که برای پذیرندگان وفادار دارای پایانه‌های متصل به حساب‌های بانک اقتصادنوین درنظر گرفته شده، به دو صورت متفاوت جوایز ارزنده‌ای به پذیرندگان تعلق می‌گیرد.
در این طرح، پذیرندگان در چهار سطح “نوین”، “برین”، “بهبود” و “جوانه” قرار می‌گیرند و در هر دوره دو ماهه به ۴۴۷ پذیرنده برتر، بدون قرعه‌کشی جوایزی شامل سکه تمام بهار آزادی، نیم سکه بهار آزادی، ربع سکه بهار آزادی، کارت‌هدیه، گوشی موبایل، لپ‌تاب، دوربین عکاسی و سفرهای داخلی و خارجی اهدا می‌شود.
همچنین در طرح جدید باشگاه وفاداری نوین شرکت پرداخت نوین، در پایان هر دوره سه ماهه به ۱۴۲ تن از پذیرندگان از طریق قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد. جوایزی که از طریق قرعه‌کشی اهدا می‌شود شامل سفر ترکیبی بین قاره‌ای، سفرهای خارجی و داخلی و لپ‌تاب است.
کارآمدسازی، تکریم، وفاداری و ایجاد عدالت در توزیع امتیازات بین اصناف و استان‌ها، از دیگر اهداف اجرای این طرح به‌شمار می‌رود.
پذیرندگان می‌توانند با پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه وفاداری نوین به آدرس telegram.me/PNA_NovinClub از آخرین اخبار این طرح آگاه شوند.
همچنین مرکز ارتباط پرداخت نوین به شماره تلفن ۴۸۰۳۱۴۸۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته است. پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه وفاداری نوین نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در دسترس علاقه‌مندان است.

۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا