حمله‌ ناجا و حراست‌ وزارت نفت‌ به‌ دانشجویان‌ منتقد قراردادهای‌ نفتی+عکس

تدابیر شدید امنیتی نیروی انتظامی در مقابل وزارت نفت برای جلوگیری از تجمع دانشجویان مقابل این وزارتخانه صورت گرفته بود. اعضای جنبش عدالتخواه دانشجویی امروز در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی مقابل ساختمان وزارت نفت تجمع کردند که نیروی انتظامی جمعی از آنان از جمله چند نفر از اعضای شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی …

تدابیر شدید امنیتی نیروی انتظامی در مقابل وزارت نفت برای جلوگیری از تجمع دانشجویان مقابل این وزارتخانه صورت گرفته بود.

اعضای جنبش عدالتخواه دانشجویی امروز در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی مقابل ساختمان وزارت نفت تجمع کردند که نیروی انتظامی جمعی از آنان از جمله چند نفر از اعضای شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی را بازداشت کرد.
سیدسعید نجیبی عضو شورای مرکزی و مسئول اجرایی جنبش عدالتخواه دانشجویی، با اشاره به تجمع صبح امروز جمعی از دانشجویان مقابل ساختمان وزارت نفت در اعتراض به قراردادهای نفتی جدید(IPC) اظهار داشت: از همان ابتدای تجمع شاهد حضور پررنگ نیروهای امنیتی انتظامی اطراف ساختمان‌ وزارت نفت در محدوده خیابان طالقانی و تقاطع حافظ بودیم.

دانشجویان قصد تجمع در مقابل ساختمان اصلی وزارت نفت را داشتند که نیروی انتظامی از همان ابتدا با حمله به دانشجویان پلاکارد های آنان را پایین کشید اقدام به ضرب و شتم دانشجویان نموده و چند ده نفر از آنان را از جمله دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی را بازداشت نمودند.

دانشجویان دختر نیز در این شرایط با سر دادن شعارهایی علیه قراردادهای نفتی از جمله “IPC را لغو کنید”، “نفت ما را پس دهید” و “IPC خدعه انگلیسی” اعتراض خود را نسبت به قراردادهای جدید نفتی اعلام کردند و پلیس با محاصره آنان از این اقدام جلوگیری کرد و همچنین گوشی موبایل چند نفر از دانشجویان دختر را ضبط کردند و با  آنها برخوردی شدید صورت دادند.
همچنین  نیروی انتظامی در نهایت با استفاده از نیروهای خود به پراکنده کردن دانشجویان پرداختند و مانع از تردد افراد در مقابل ساختمان‌های وزارت نفت در اطراف محدوده طالقانی حافظ شدند.

نوشته های مشابه

ضمنا  نیروهای حراست وزارت نفت نیز با حمله به خبرنگاران و عکاسان از پوشش دادن این خبر جلوگیری کرده و با آنها شدیدا برخورد کرد.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000470/nf00470848-2.jpg

دانشجویان پیش از این اعلام کرده بودند در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی، صبح امروز مقابل وزارت نفت تجمع می‌کنند.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000470/nf00470848-1.jpgحمله‌ ناجا و حراست‌ وزارت نفت‌ به‌ دانشجویان‌ منتقد قراردادهای‌ نفتی+عکس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا