سه خودرو فرانسوی زیبا در راه ایران +عکس

سه محصولی که رنو برای بازار ایران در نظر گرفته، عبارتند از کلیو۴، کپچر و کوئید. در این بین، کپچر هم اکنون به کشور وارد شده و قرار است ایران خودرو پس از نهایی شدن شراکت با رنو، این محصول را به تولید برساند.       کپچر موتوری ۱۲۰۰ سی سی و البته توربو …

سه محصولی که رنو برای بازار ایران در نظر گرفته، عبارتند از کلیو۴، کپچر و کوئید. در این بین، کپچر هم اکنون به کشور وارد شده و قرار است ایران خودرو پس از نهایی شدن شراکت با رنو، این محصول را به تولید برساند.

 

 

سه خودرو فرانسوی زیبا در راه ایران +عکس

 

کپچر موتوری ۱۲۰۰ سی سی و البته توربو دارد که ۱۲۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. این خودرو که کراس اور به شمار می رود، مصرف سوختی مناسبی داشته و استاندارد آلایندگی و سوخت آن یورو۵ است. کپچر هم اکنون با قیمتی حدود ۱۰۴ میلیون تومان به بازار عرضه می شود و این در حالی است که در صورت تولید در ایران، قیمت آن پایین خواهد آمد.

 

 

سه خودرو فرانسوی زیبا در راه ایران +عکس

 

 

از کپچر که بگذریم، کلیو۴ دیگر مدل مدنظر رنو برای بازار ایران است. این خودرو نیز مانند کپچر دارای موتوری ۱۲۰۰ سی سی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار است و حداکثر سرعت آن به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد. کلیو۴ مصرف سوخت مناسبی داشته و در حالت ترکیبی ۲/۵ لیتر بنزین می سوزاند. گفته می شود  قیمت این خودرو معادل ۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

 

 

سه خودرو فرانسوی زیبا در راه ایران +عکس

 

اما رنو قصد دارد یکی از ارزانترین محصولات خود را نیز روانه بازار ایران کند و آن “کوئید” نام دارد. این محصول که هم اکنون در هند عرضه شده، حجم موتوری ۸۰۰ سی سی دارد و تنها ۵۳ اسب بخار قدرت تولید می کند.هنوز مشخص نیست که این محصول در ایران خودرو به تولید خواهد رسید یا سایپا

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا