نخستین کنفرانس صادرکنندگان و معرفی بازارهای جدید صادراتی

به نقل از  دبیرخانه همایش ؛ صادرکنندگان، تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و روسای اتاق های بازرگانی و برخی مدیران اتاق‌های مشترک به همراه کنفدراسیون صادرکنندگان ایران، هفته آینده در تهران گردهم می آیند. این همایش ۱۶ بهمن با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت‌کوچک و متوسط ایرانی (SMEs) در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار …

به نقل از  دبیرخانه همایش ؛ صادرکنندگان، تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و روسای اتاق های بازرگانی و برخی مدیران اتاق‌های مشترک به همراه کنفدراسیون صادرکنندگان ایران، هفته آینده در تهران گردهم می آیند. این همایش ۱۶ بهمن با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت‌کوچک و متوسط ایرانی (SMEs) در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
موضوع ها و محورهای سخنرانی هادر این کنفرانس بررسی مقررات و مجوزهای قانونی صادرات، ارائه راهکارهای ورود به بازارهای بین المللی از طریق بستر اینترنت، ارائه گزارش های آماری صادرات از ایران به کشورهای همسایه و جاده ابریشم، بررسی ظرفیت های موجود در بازارهای کشورهای همسایه و جاده ابریشم و همچنین بررسی سیاست های کلی دولت ایران جهت توسعه شرکت های کوچک و متوسط است.
معرفی ایران و پتانسیل های آن به عنوان قطب صادرات منطقه، بررسی مسائل و چالش های مالی به خصوص در سطح بین الملل، ارائه راهکارهای حل این چالش ها، بررسی جدیدترین روش های فروش و بازاریابی در تجارت بین الملل و چگونگی پیدا کردن مشتریان جدید در بازارهای فرامرزی از دیگر برنامه ها و موضوعات این همایش است.  علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر این کنفرانس به سایت conf.zoodel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن های ۷۸ – ۸۸۷۰۴۶۷۷ دبیرخانه همایش تماس بگیرند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا