عبدی ساخت موسیقی «سیانور» را به پایان رساند

فیلم سینمایی «سیانور» هم اکنون در آخرین مراحل فنی قرار دارد و برای اولین نمایش خود در سینماهای مردمی جشنواره فجر آماده نمایش می شود. بهزاد عبدی، آهنگساز این فیلم تا کنون ساخت موسیقی فیلم هایی همچون «دهلیز»، «مزار شریف»، «آل»، «خاکستر و برف» و… را برعهده داشته است.  «سیانور» یک عاشقانه پلیسی است که …

فیلم سینمایی «سیانور» هم اکنون در آخرین مراحل فنی قرار دارد و برای اولین نمایش خود در سینماهای مردمی جشنواره فجر آماده نمایش می شود.
بهزاد عبدی، آهنگساز این فیلم تا کنون ساخت موسیقی فیلم هایی همچون «دهلیز»، «مزار شریف»، «آل»، «خاکستر و برف» و… را برعهده داشته است.  «سیانور» یک عاشقانه پلیسی است که محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در دهه ۵۰ به تصویر کشیده می شود. در خلاصه داستان «سیانور» آمده است:پایان یک سکوت طولانی! امیر و هما پس از مدتی یکدیگر را می یابند در حالی‌که یک انتخاب بیشتر ندارند، سیانور یا زندگی! و آنها زندگی را انتخاب می کنند.  مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی و آتیلا پسیانی از بازیگران این فیلم هستند. «سیانور» تنها فیلم جشنواره فجر است که به صورت نگاتیو فیلمبرداری شده و مدیریت فیلمبرداری آن برعهده علیرضا برازنده است.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا