اصلاح طلبان طی توطئه ای خود‌‌‌‌‌‌شان را کاهش د‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌ند‌‌‌‌‌‌

آید‌‌‌‌ین سیارسریع: بی قانون: ز کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود / به کجا می روم آخر ننمایی وطنم (مصرع دوم نشان دهنده معلوم نبودن تابعیت این افراد است، مولانا می خواهد بگوید اینهایی که آمدند به‌طور گسترده ثبت نام کردند از خارج از کشور می آمدند و از همان‌جا تغذیه می شدند ولی …

آید‌‌‌‌ین سیارسریع: بی قانون: ز کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود / به کجا می روم آخر ننمایی وطنم (مصرع دوم نشان دهنده معلوم نبودن تابعیت این افراد است، مولانا می خواهد بگوید اینهایی که آمدند به‌طور گسترده ثبت نام کردند از خارج از کشور می آمدند و از همان‌جا تغذیه می شدند ولی نمی دانیم دقیقا کجا، ننمایی وطنم!)
وی با اشاره به اینکه این میزان گستردگی برای ثبت‌نام و رد صلاحیت در مجلس امر تازه‌ای است گفت: البته تعداد زیادی از اصولگرایان هم رد صلاحیت شدند. این‌طور نیست که فقط اصلاح‌طلبان ردصلاحیت شده باشند، بلکه حتی از نمایندگان فعلی در مجلس هم هستند کسانی که رد صلاحیت شدند یا احراز صلاحیت نشدند.
بی قانون: بنا بر آماری که توسط عده ای دلسوز به دست ما رسیده، تعداد ثبت نام کنندگان اصولگرا برای انتخابات مجلس یک هشتم اصلاح طلبان بود. از طرفی اصولگرایان هشت برابر اصلاح طلبان رد صلاحیت شدند ولی با این حال در انتها فقط ۳۰ کاندیدای اصلاح طلب باقی ماند که این توطئه دیگری از جانب جریان موسوم به اصلاحات برای مظلوم نمایی و ایجاد آشوب در کشور است.
ابراهیمی تأکید کرد: احتمال می‌رود که این رفتار در نزدیکی انتخابات نوعی برنامه‌ریزی و تمهیدی باشد که در این موقعیت کشور را دچار بحران کند و احتمال نفوذ آمریکایی‌ها در همین موضوع وجود دارد؛ آنها تلاش می‌کنند در داخل اختلال ایجاد کنند و این وحدتی که در کشور ما وجود دارد را به‌هم بریزند.
بی قانون: بله، عرض کردیم ننمایی وطنم.
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حضور بدون برنامه و از روی شوخی برخی افراد برای ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی گفت: از ورود برخی افراد واقعا باید تعجب کرد، افرادی که واقعاً هویت لازم را نمی‌توان در آنها احراز کرد خارج از عقل است، آنها قصد دارند در این برهه مشکل ایجاد کنند.
بی قانون: بله… این افراد آمدند به شوخی ثبت نام کنند. گفتند حالا که تا اینجا آمدیم یک مشکلی هم ایجاد کنیم. شاید هم می‌خواستند مشکل ایجاد کنند، بعد دیدند مسخره شده به شوخی گرفتند. البته ما زیاد با این مسائل شوخی نمی‌کنیم چون ممکن است بعدا مشکل ایجاد شود. این که بقیه با ما شوخی دارند و بعد انتظار دارند ما با آنها شوخی نداشته باشیم خودش یک شوخی بزرگ است. ولی کلا در این سال‌ها فهمیدیم شوخی چیز مشکل‌آفرینی است.
وی واکنش‌ها در پی رد صلاحیت‌ها را نوعی نفوذ آمریکا خواند و اظهار داشت: این احتمال وجود دارد که نفوذ آمریکایی‌ها از همین طریق باشد و از این طریق بخواهند کشور را فلج کنند، این احتمال را نمی‌شود از ذهن دور داشت که توطئه‌ای در حال
شکل گیری برای به هم زدن وحدت ملی ملت ایران باشد.
بی قانون: انگلیس انگلیس! انگلیس ها را فراموش نکنید.
این فعال اصولگرا با اشاره به اینکه نباید انتظار داشت صلاحیت همه ثبت نام کنندگان تایید شود افزود: متأسفانه در میان افراد ثبت‌نام کننده افرادی بودند که جرائم قضايی یا حتی محکومیت داشتند و بعضی نیز بودند که اصلا به مصلحت نبوده ثبت نام کنند، اما برای حضور در مجلس اعلام آمادگی کرده‌اند.
بی قانون: واقعا شمایی که محکومیت نداری، سابقه بدی هم نداری و پیش خودت احساس می کنی که می توانی فرد مثمرثمری برای جامعه باشی و در عین حال می دانی که اصلاح طلب هم هستی، خجالت نمی کشی که برای انتخابات ثبت نام می‌کنی؟ نمی دانی به مصلحت نیست؟ واقعا جای تاسف دارد. آقای ابراهیمی شما ببخشید. اینها اصلاح طلبند نمی فهمند. مصلحت را تشخیص نمی دهند. یقین بدانید اینها خودشان خودشان را ردصلاحیت کرده اند که تفرقه ایجاد کنند. شک نکنید.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا