رشد درختی دست و پاهای مرد بنگلادشی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری رسمی بنگلادش، مسئولان بیمارستانی در بنگلادش اعلام کردند تیمی از پزشکان متخصص در دانشکده پزشکی داکا، وضع مردی را در این کشور که به مرد درختی مشهور شده است، بررسی می‌کنند. “عبدالباجاندار” به علت ابتلا به یک بیماری ناشناخته که در اثر آن دست‌ها …

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری رسمی بنگلادش، مسئولان بیمارستانی در بنگلادش اعلام کردند تیمی از پزشکان متخصص در دانشکده پزشکی داکا، وضع مردی را در این کشور که به مرد درختی مشهور شده است، بررسی می‌کنند.

“عبدالباجاندار” به علت ابتلا به یک بیماری ناشناخته که در اثر آن دست‌ها و پاهایش به شکل درخت رشد می‌کنند، در بیمارستان بستری شده است.

دکتر سامانتا لال سن، مدیر بخش جراحی پلاستیک و سوختگی در دانشکده پزشکی داکا در این خصوص گفت وی اطلاع دارد که دو نفر دیگر در جهان به چنین بیماری مبتلا هستند که یکی از این افراد در اندونزی و دیگری در رومانی است.

وی گفت ما نمی‌دانیم که برای مداوای این فرد چه اقدامی می‌توانیم انجام دهیم. ما در شورای پزشکی این مساله را بررسی خواهیم کرد.

مادر این جوان بنگلادشی خاطر نشان کرد پسرم از سن پانزده سالگی به کشیدن کالسکه مشغول بوده است و در آن زمان زگیلی زیر زانویش درآمد و به ما گفتند با شیوه‌های درمان خانگی می‌توانید این زگیل را ریشه کن کنید؛ اما این زگیل بتدریج بزرگ‌تر شد و تبدیل به زائده‌هایی شد که بر روی دست‌ها و بدن پسرم مشاهده می‌کنید.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا