سارقین منازل رباط کریم و پرند دستگیر شدند

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار رباط نیوز با اعلام خبر فوق اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۷ پرند درپی شکایت چند نفر درخصوص سرقت از منزل آن ها، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: مأموران انتظامی پس از شنیدن اظهارات مالباختگان و تحقیقات …

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار رباط نیوز با اعلام خبر فوق اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۷ پرند درپی شکایت چند نفر درخصوص سرقت از منزل آن ها، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از شنیدن اظهارات مالباختگان و تحقیقات و فعالیت های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفی گاه سارقان منزل در شهر پرند شده که سریعا با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی وارد محل شده و یک نفر از سارقان را به نام« م ب» دستگیر که جهت بررسی و بازجویی تحویل پلیس آگاهی دادند.

پاشاکی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول کرده و در ادامه به ۳۰ فقره سرقت منزل در شهر جدید پرند اعتراف و اذعان داشت که سرقت ها را با همدستی دونفر از دوستانش و یک نفر مالخر انجام می داده که با هوشیاری مأموران شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس رباط کریم به رباط نیوز گفت: همدستان سارق دستگیر شده و مالخر اجناس سرقتی به نام های« الف ت» و « م م» و« ع م» سریعا در شهر پرند شناسایی و دستگیر که در بازجویی های پلیسی به همدستی با سارق و سرقت ۳۰ فقره منزل در پرند اعتراف کردند.

نوشته های مشابه

وی همچنین در ادامه به رباط نیوز گفت: سارقان و مالخر دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا