تیم مخفی اپل و پروژه واقعیت مجازی

طبق گزارشی که از شرکت financial times منتشر شده است،یک تیم بزرگ متکشل از کارشناسان قهار واقعیت مجازی توسط اپل به منظور تولید نمونه های اولیه هدست های واقعیت مجازی جمع شده است.دستگاه هایی همچون آکیولس ریفت شرکت فیسبوک و هولولنز شرکت مایکروسافت. قسمت تحقیقات سری اپل،صدها نفر از کارکنانی که با دقت بسیار بر …

طبق گزارشی که از شرکت financial times منتشر شده است،یک تیم بزرگ متکشل از کارشناسان قهار واقعیت مجازی توسط اپل به منظور تولید نمونه های اولیه هدست های واقعیت مجازی جمع شده است.دستگاه هایی همچون آکیولس ریفت شرکت فیسبوک و هولولنز شرکت مایکروسافت.

قسمت تحقیقات سری اپل،صدها نفر از کارکنانی که با دقت بسیار بر هدف مشحضی تمرکز کرده اند را دربر می گیرد.همچنین این افراد از کسانی اند که در شرکت هایی همچون مایکروسافت،برروی نسل نوین دوربین و هدست ها کار کرده اند .طبق گفته فایننشال تایمز،این شرکت تمرکز خود را روی نوعی از واقعیت مجازی گذاشته است که به کاریر با استفاده از تلفن همراه،امکان شناسایی محیط اطراف را می دهد.

تکنولوژی نوین ما به گوشی های هوشمند این امکان را می دهد که درک بهتری از حرکات و فضای اطراف داشته باشند.ما مرحله ای جدید از ادرام فضایی را با افزودن بینش کامپیوتری و فناوری های سنجش درونی را به منظور دریافت نقشه های محیط در لحظه و ردیابی کاملا سه بعدی دستگاه را به گوشی همراه اضافه کرده ایم.

بنابر گفته اپل،چند نمونه اولیه این هدست ها در چند ماه آینده آزمایش خواهد شد.در کنفرانس مالی سه ماهه سوم اپل،مدیر عامل اپل،تیم کوک این را گفته که VR که کوتاه شده ی Virtual Reality به معنای واقعیت مجازی است،فناوری فوق العاده ای است و بعضی از برنامه هایی که برای ان تولید شده هم عالی بوده است.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا