چرا مردم اجازه اظهار نظر در مورد هزینه کرد پول‌هایشان را ندارند؟

به گزارش “کوگانا”، برنامه پایش که تهیه شده در گروه اقتصاد شبکه یک سیما است با رویکرد بررسی مسائل اقتصادی کشور در حال پخش است. برنامه پایش یکشنبه شب ها و معمولا در دو بخش به روی آنتن می رود؛ یکی از بخش های جذاب و تاثیر گذار این برنامه پرسش هایی است که در …

به گزارش “کوگانا”، برنامه پایش که تهیه شده در گروه اقتصاد شبکه یک سیما است با رویکرد بررسی مسائل اقتصادی کشور در حال پخش است.

برنامه پایش یکشنبه شب ها و معمولا در دو بخش به روی آنتن می رود؛ یکی از بخش های جذاب و تاثیر گذار این برنامه پرسش هایی است که در آن مطرح می‌شود.

خبرنگار دانا کسب اطلاع کرد که قرار است این هفته سوالی با این مضمون از مخاطبان پرسیده شود که پول های حاصل از توافق که به کشور می‌آید باید در چه حوزه ای خرج شود، آیا باید در حوزه واردات هواپیماهای غول‌پیکر از این پول‌ها استفاده کرد و یا اینکه در سایر بخش ها مانند بهداشت و سلامت مردم که دچار مشکل هستیم از این پول‌ها استفاده کنیم.

بعد از اینکه زمزمه طرح این سوال در برنامه امشب پایش مطرح شد برخی مسئولان به تکاپو افتاده اند تا هر طوری شده این سوال در برنامه طرح نشود و فشارهای زیادی هم به دست اندرکاران این برنامه برای حذف سوال فوق وارد شده است.

پایش به علت بررسی مسائل اقتصادی به صورت قابل درک برای مخاطبان، به برنامه ای تاثیر گذار تبدیل شده است.

از جمله موضوعات مطرح شده در برنامه پایش می توان به مسئله اشتغال، بیکاری، تورم، نقدینگی، کارآفرینی، قیمت گذاری خودرو، مسکن، نرخ ارز و بررسی جدیدترین اخبار، اشاره کرد که با حضور فعالان اقتصادی کشور بررسی می شود.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا