صدور مجوز تاسیس مدارس بین‌المللی از سوی سازمان سماء دانشگاه آزاد

دکتر زرهانی رئیس سازمان سماء داشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص مجوزی که جهت راه اندازی مدارس در خارج از کشور قرار است، صادر شود گفت: اساسنامه‌ قبلی سازمان سما مورد اصلاح واقع نشده است اما این موضوع تغییر و بازنگری در اساسنامه‌، حدود ۶ ماه …

دکتر زرهانی رئیس سازمان سماء داشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص مجوزی که جهت راه اندازی مدارس در خارج از کشور قرار است، صادر شود گفت: اساسنامه‌ قبلی سازمان سما مورد اصلاح واقع نشده است اما این موضوع تغییر و بازنگری در اساسنامه‌، حدود ۶ ماه پیش در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون تغییراتی که در این اساسنامه ایجاد شده است تصریح کرد: ریاست سازمان سما به سمت معاون دانشگاه و همچنین رئیس سازمان سما تغییر یافته است. علاوه بر آن مجوزهایی هم برای راه‌اندازی و تاسیس مدارس بین‌المللی در خارج از کشور صادر می‌شود.

زرهانی اظهار داشت: افرادی که قرار است در شورای سیاست گذاری حضور داشته باشند و به عنوان دبیر انتخاب شوند، نیز مورد بررسی و تایید قرار گرفتند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا