۶۳ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در سبزوار بهره برداری می شود

به گزارش ایرنا، احمد برادران روز یکشنبه در جمع مسئولان سبزوار اظهار کرد: برای اجرا و تکمیل این طرح ها بالغ بر۱۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. وی افزود: سه طرح خط انتقال آب به روستای باداشیان و استاج روداب، ساخت ساختمان دهیاری ابراهیم آباد ششتمد و احداث ساختمان دانشگاه علوم قرآنی سبزوار نیز …

به گزارش ایرنا، احمد برادران روز یکشنبه در جمع مسئولان سبزوار اظهار کرد: برای اجرا و تکمیل این طرح ها بالغ بر۱۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: سه طرح خط انتقال آب به روستای باداشیان و استاج روداب، ساخت ساختمان دهیاری ابراهیم آباد ششتمد و احداث ساختمان دانشگاه علوم قرآنی سبزوار نیز با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی خواهد شد.
فرماندار ویژه سبزوار به برخی از طرح های مهم این شهرستان اشاره و افزود: بیمارستان حشمتیه و پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری خواهد شد.
فرماندار سبزوار با توجه به تاکیدات دولت تدبیر و امید در زمینه ارائه خدمات لازم به روستاها و مناطق محروم گفت : ۲۲ مورد از طرح های این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در روستاهای این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی ادامه داد: این طرح ها شامل بهره برداری از چند ساختمان دهیاری ، مجتمع های فرهنگی،اجرای طرح جمع آوری آبهای سطحی، بهره برداری از یادمان شهدا و بهره برداری از طرح بهسازی و آسفالت راه های روستایی است.
فرمانداری سبزوار با اشاره به بهره برداری از طرح های آموزشی این شهرستان گفت: سه طرح آموزشی در دانشگاه حکیم سبزواری با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود.
برادران فرارسیدن دهه مبارک فجر را فرصتی مهم برای شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان دانست و گفت: با توجه به اهمیت این دهه بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح این شهرستان برگزار می شود.
سبزوار در ۲۳۷ کیلومتری غرب مشهد مقدس قراردارد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا