نظر موافق اعضای کمیسیون فرهنگی برای رشد بودجه‌ای سازمان‌های فرهنگی با هدف پیشرفت کشور

سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تشریح جلسه کمیسیون فرهنگی امروز (یکشنبه ۱۱ بهمن)، گفت: امروز سه دستگاه دولتی برای ارائه گزارش عملکرد یک ساله خود، دفاع از بودجه درخواستی و بیان پیشنهادات‌شان برای بودجه‌ای سال ۹۵ به کمیسیون فرهنگی آمدند. نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی …

سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تشریح جلسه کمیسیون فرهنگی امروز (یکشنبه ۱۱ بهمن)، گفت: امروز سه دستگاه دولتی برای ارائه گزارش عملکرد یک ساله خود، دفاع از بودجه درخواستی و بیان پیشنهادات‌شان برای بودجه‌ای سال ۹۵ به کمیسیون فرهنگی آمدند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به کمیسیون آمده و پیشنهادات خود را برای دریافت بودجه ارائه کردند تا مورد بررسی مجلس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برخی از مواد ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور نیز مورد بررسی قرار گرفتند، افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۵، بر اساس جلساتی که پیش از این با مسئولان سازمان‌های مختلف حوزه فرهنگی و هنری داشته و آشنایی که با مشکلات و نیازهای برخی سازمان‌های فرهنگی کسب کرده‌اند، تلاش دارند از حداکثر توان خود برای کمک به این حوزه استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه اضافه کرد: تمامی سازمان‌های دولتی نیز باید رویکردهای کلان خود نسبت به تقویت فرهنگ اسلامی و ایرانی در کشور را تقویت کنند تا بتوان به نتیجه مطلوب در این زمینه رسید.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا