ابلاغ دستور اجرای طرح کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان

به گزارش شفا آنلاین، در این دستور اداری به مدیران کل تامین اجتماعی استان ها تاکید شده است که ترتیبی اتخاذ کنند تا با هماهنگی و تعامل با مدیران کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان، نسبت به برگزاری نشستی با کانون بازنشستگان استان، اقدام و اهداف ، ضرورت ها،الزامات و فرایندهای انجام این طرح تبیین شود. …

به گزارش شفا آنلاین، در این دستور اداری به مدیران کل تامین اجتماعی استان ها تاکید شده است که ترتیبی اتخاذ کنند تا با هماهنگی و تعامل با مدیران کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان، نسبت به برگزاری نشستی با کانون بازنشستگان استان، اقدام و اهداف ، ضرورت ها،الزامات و فرایندهای انجام این طرح تبیین شود.
در ادامه این دستور اداری آمده است؛ فرایند صدور کارت از طریق ثبت نام در سامانه رفاه به نشانی www.samanehrefah.ir و یا ارسال کد ملی به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۲ انجام می گیرد.
همچنین در این دستور اداری ادارات کل تامین اجتماعی سراسر کشور مکلف به ارائه گزارش ماهانه در خصوص طرح کاراکارت به معاونت اداری و مالی این سازمان شده اند.
براساس آمار سازمان تامین اجتماعی، ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تن از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند که ۲میلیون و ۷۰۰ هزار تن از این شمار را مستمری بگیران و بازنشستگان تشکیل می دهند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا