متقاضیان قبل از افزایش ارزش منطقه ای پروانه ساختمانی دریافت کنند

شهردار تبریز با اشاره به تصمیم دولت برای افزایش نرخ ارزش منطقه ای گفت: فرصت محدود باقی‌مانده تا افزایش نرخ ارزش منطقه ای، نکته‌ای باید مورد توجه مجریان ساخت‌و‌ساز قرار گیرد. صادق نجفی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: نرخ ارزش منطقه‌ای، در دو سال گذشته ثابت …

شهردار تبریز با اشاره به تصمیم دولت برای افزایش نرخ ارزش منطقه ای گفت: فرصت محدود باقی‌مانده تا افزایش نرخ ارزش منطقه ای، نکته‌ای باید مورد توجه مجریان ساخت‌و‌ساز قرار گیرد.

صادق نجفی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: نرخ ارزش منطقه‌ای، در دو سال گذشته ثابت بود و امسال، دولت تصمیم گرفته این نرخ را افزایش دهد.

وی با بیان این‌که با افزایش این نرخ، صدور پروانه‌های ساختمانی دست‌کم ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت، اضافه کرد: زمان محدود باقی‌مانده تا اعمال نرخ جدید، فرصتی است که باید مورد توجه عموم مجریان ساخت‌و‌ساز قرار گیرد.

نجفی ادامه داد: شهرداری تبریز در دوره باقی‌مانده تا ابلاغ نرخ جدید ارزش منطقه‌ای، مشوق‌های لازم را در حوزه ساخت‌و‌ساز در نظر گرفته است که این امر نیز به نوبه نوبه خود می‌تواند در تسهیل و تسریع ساخت‌و‌سازها موثر واقع شود.

وی در عین حال با اشاره به این‌که مدت اجرای این مشوق‌‌ها تا پایان سال اجرا خواهد بود، گفت: با روندی که در پیش گرفته شده است، ساخت‌وساز در سال آینده با افزایش چشمگیر هزینه‌ها همراه خواهد بود، بنابراین دوره باقی‌مانده فرصت ارزشمندی به شمار می‌رود.

شهردار تبریز همچنین در سخنان آغازین با اشاره به‌اینکه عضو هیچ گروه و حزب سیاسی نیستم، خاطرنشان کرد: بارها تاکید کرده‌ایم که شهرداری، جای مباحث سیاسی و جناحی نیست.
وی اظهار داشت: به دور از مسایل حاشیه‌ای و حوزه‌هایی که ارتباطی به مسایل حوزه شهری ندارند، تمام تمرکز خود را معطوف مسایل جاری مدریت شهر کرده‌ایم.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا