افتتاح آزمایشگاه موزه منطقه‌ای استان کرمانشاه

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اصغر رشنو اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر واحد آزمایشگاه باستان‌شناسی موزه منطقه‌ای کرمانشاه افتتاح می‌شود. سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای تکمیل و تجهیز این …

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اصغر رشنو اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر واحد آزمایشگاه باستان‌شناسی موزه منطقه‌ای کرمانشاه افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای تکمیل و تجهیز این آزمایشگاه سه میلیارد و ۴۲ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، عنوان کرد: این آزمایشگاه در نوع خود در غرب کشور کم‌نظیر است و تنها در چند استان معدود کشور نمونه مشابه آن وجود دارد.

وی به افتتاح خانه ریسندگی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: خانه ریسندگی استان در محل خانه تاریخی فیض مهدوی به منظور حمایت از صنعت ریسندگی و رنگرزی استان با مشارکت بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

رشنو از افتتاح بازارچه فروش صنایع دستی یارستان در محل سرای اصفهانی‌های شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: در ایام دهه فجر خانه هنرمندان صنایع دستی در بخش کوزران نیز افتتاح می‌شود.

وی افتتاح دفتر خدمات مسافرتی نیان پرواز جوانرود و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در سطح اغلب شهرستان‌های استان و شهر کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ایام دهه مبارک فجر عنوان کرد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا