احداث گرمخانه با هدف ساماندهی کارتن خواب‌های مشهد

به گزارش شهرآراآنلاین، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تالار شهر اظهار داشت: به منظور ایجاد شرایط مناسب برای کارتن خواب‌های سطح شهر مشهد گرمخانه‌هایی در سطح شهر ایجاد می‌شود. وی با بیان اینکه در دو سال اخیر فعالیت‌های بسیاری در زمینه یاری رساندن به …

به گزارش شهرآراآنلاین، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تالار شهر اظهار داشت: به منظور ایجاد شرایط مناسب برای کارتن خواب‌های سطح شهر مشهد گرمخانه‌هایی در سطح شهر ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر فعالیت‌های بسیاری در زمینه یاری رساندن به افراد بی سرپناه داشته‌ایم گفت: بیشترین مراجعه کنندگان به مرکز اسکان کارتن خواب‌ها در شهر مشهد افرادی هستند که هیچ خانه و کاشانه‌ای ندارند که در این زمینه نیز شهرداری نهایت تلاش خود را می‌کند.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: برای دو ماه سرد پایان سال در نظر داریم تا با همکاری نیروی انتظامی بسیاری از بی سرپناه‌ها را شناسایی کرده و اسکان بدهیم و در کنار آن نیز معتادین خطرناک را به گونه‌ای ساماندهی کنیم.

مرتضوی تاکید کرد: در حال حاضر فضاهایی که برای نگهداری افراد بی سرپناه در نظر گرفته شده به صورت کامل پر نمی‌شود بنابراین به نظر نمی رسد که ایجاد فضای جدید نیاز باشد اما باز هم در صورت تاکید شورای شهر این اتفاق قطعاً صورت خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: تصویب این لایحه منوط به ارائه آئین نامه از سوی شهرداری تا دو هفته آینده است در صورتی که تدوین آئین نامه زمان بیشتری نیاز دارد و ما در حال حاضر شاهد هوای سرد در شهر هستیم پس به نظر می رسد اجرایی شدن این مصوبه اولویت بیشتری دارد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا