تصویر سری از آزمایش موفقیت آمیز گوگل

به گزارش خبرآنلاین، پروژه SkyBnder در نیومکزیکو با به پرواز درآوردن پهپادی که از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند، به مرحله واقعی رسید و مهندسان توانستند سیگنال اینترنت بی‌سیم ارسالی از چند پهپاد در آسمان را به‌خوبی روی زمین دریافت کنند. در این آزمایش از سیستم بی‌سیمی که قرار است در شبکه ۵G استفاده شود(Multimeter-wave radio)، …

به گزارش خبرآنلاین، پروژه SkyBnder در نیومکزیکو با به پرواز درآوردن پهپادی که از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند، به مرحله واقعی رسید و مهندسان توانستند سیگنال اینترنت بی‌سیم ارسالی از چند پهپاد در آسمان را به‌خوبی روی زمین دریافت کنند.

در این آزمایش از سیستم بی‌سیمی که قرار است در شبکه ۵G استفاده شود(Multimeter-wave radio)، بهره‌برداری شد که سرعت آن در حالت تئوری ۴۰ برابر سریع‌تر از ۴G LTE است. در این آزمایش گوگل از همکاری مستقیم پروفسور «جک رودل» از دانشگاه واشینگتن بهره برد تا بتواند با دقت سیگنال‌های اینترنتی بی‌سیم را از پهپاد به زمین ارسال کند.

پروژه SkyBender را تیم اکسس، همان تیمی که اینترنت بالنی گوگل را جلو می‌برد، انجام می‌دهد و پهپاد خورشیدی گوگل را نیز تیم گوگل تایتان با محصولی بنام Centaaur انجام داد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا