هماهنگ‌ پلاس بر مدار مشتری‌مداری

به گزارش خبرنگار موبنا، شرکت هماهنگ که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش تبلت و موبایل‌های سامسونگ در ایران به‌شمار می‌رود، باشگاه مشتریانی به نام هماهنگ‌پلاس را با هدف قدردانی، تبادل نظر و ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مصرف‌کنندگان کالاهای این شرکت ایجاد کرده است. این شرکت مدتی است …

به گزارش خبرنگار موبنا، شرکت هماهنگ که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش تبلت و موبایل‌های سامسونگ در ایران به‌شمار می‌رود، باشگاه مشتریانی به نام هماهنگ‌پلاس را با هدف قدردانی، تبادل نظر و ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مصرف‌کنندگان کالاهای این شرکت ایجاد کرده است.
این شرکت مدتی است برای ساختن بستری مناسب برای باشگاه مشتریان هماهنگ‌پلاس برنامه‌ریزی می‌کند که این برنامه‌ریزی در زمینه ایجاد باشگاهی با اهداف بلند‌مدت برای مشتریان وفادار به هماهنگ صورت می‌گیرد.
با توجه به تنوع وجود تلفن‌های همراه با برندهای متفاوت، خدمات پس از فروش و سرویس‌های متفاوت، شرکت هماهنگ جهت ایجاد تمایز مشتریان وفادار خود اقدام به ایجاد باشگاه مشتریان کرده است. عمده فعالیت هماهنگ‌پلاس ارایه خدماتی متمایز، ایجاد کمپین‌های ویژه برای اعضای هماهنگ‌پلاس همانند خرید متمایز، خدمات پس از فروش، خرید مجدد متمایز، جوایز خاص، و اطلاع‌رسانی‌های پیوسته خواهد بود.
هماهنگ‌پلاس علاوه بر برنامه‌های تشویقی برای مصرف‌کنندگان، فروشندگان و فروشگاه‌ها‌ی برتر را نیز تحت پوشش خود قرار داده است تا بتواند فروشی بهتر با سرویس بهینه به مشتریان هماهنگ ارایه کند.
پیرو اقدامات مشتری‌مدارانه هماهنگ، این شرکت قصد دارد به‌زودی و با برگزاری مراسمی که با حضور مدیران این شرکت، مدیران سامسونگ و جمعی از اصحاب رسانه برگزار خواهد از شصت‌هزارمین عضو باشگاه مشتریان (هماهنگ‌پلاس) با اهدای هدیه‌ای نفیس تقدیر به‌عمل آورد.
مشتریان علاقه‌مند به این باشگاه می‌توانند با دنبال‌کردن صفحه اینستاگرام hamahang_plus و بازدید از وب‌سایت hamahangplus.com از جشنواره‌های آتی این باشگاه مطلع شده و عضوی نو در خانواده بزرگ مشتریان هماهنگ شمرده شوند.

20140107163505t350-12
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا