یوتیوب برای اندرویدی‌ها به‌روز شد

به گزارش موبنا، قابلیت جدیدی که این ابزار موبایلی در اختیار گرفته است کلیدی موسوم به Watch Later است. این کلید به بخش اطلاع‌رسانی یوتیوب اضافه شده است تا کاربر در جریان ویدیوهای جدیدی که منتشر می‌شوند قرار بگیرد. یوتیوب تابستان گذشته قابلیت دیگری را به کاربران ارایه کرد که به کمک آن می‌شد زیرنویس‌های …

به گزارش موبنا، قابلیت جدیدی که این ابزار موبایلی در اختیار گرفته است کلیدی موسوم به Watch Later است. این کلید به بخش اطلاع‌رسانی یوتیوب اضافه شده است تا کاربر در جریان ویدیوهای جدیدی که منتشر می‌شوند قرار بگیرد.

یوتیوب تابستان گذشته قابلیت دیگری را به کاربران ارایه کرد که به کمک آن می‌شد زیرنویس‌های مورد نیاز را در کانال‌های مختلف دریافت کرد. ولی این امکان جدید به صورت متفاوت عمل می‌کند.

کاربر در این قابلیت جدید می‌تواند پس از مشاهده لیست ویدیوهای جدید منتشر شده، آنها را علاقمتگذاری کند تا بعدا مشاهده نماید.

شرکت گوگل اعلام کرد که این امکان هم‌اکنون برای کاربران اندرویدی ارایه شده است و طی چند هفته آینده کاربران دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS هم می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا