ارزان‌ترین گوشی هوشمند جهان مجهز به حسگر اثر انگشت فقط ۶۰ دلار

به گزارش موبنا، شرکت چینی Blueboo از تولید محصولی خبر داده است که از آن می‌توان به عنوان ارزان‌ترین گوشی هوشمند جهان یاد کرد. این دستگاه Xfire 2 نام دارد که در کشور چین تولید شده است و البته ضمن داشتن قابلیت‌های قابل ملاحظه، با قیمت بسیار ارزان عرضه می‌شود. شما با پرداخت ۶۰ دلار …

به گزارش موبنا، شرکت چینی Blueboo از تولید محصولی خبر داده است که از آن می‌توان به عنوان ارزان‌ترین گوشی هوشمند جهان یاد کرد.

این دستگاه Xfire 2 نام دارد که در کشور چین تولید شده است و البته ضمن داشتن قابلیت‌های قابل ملاحظه، با قیمت بسیار ارزان عرضه می‌شود.

شما با پرداخت ۶۰ دلار می‌توانید این گوشی هوشمند را خریداری کنید و امکاناتی از جمله بدنه یکپارچه، طراحی زیبا، لایه محافظ ۲.۵D روی نمایشگر و حسگر اثر انگشت را در اختیار بگیرید.

از دیگر قابلیت‌هایی که در این گوشی هوشمند به کار رفته است می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت HD اشاره کرد. این گوشی هوشمند تراشه چهار هسته‌ای MTK6580 و پردازنده گرافیکی Mali 400 را شامل می‌شود.

برای این گوشی ۶۰ دلاری رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که البته کاربران می‌توانند از کارت حافظه microSD در آن استفاده کندن. دوربین دیجیتالی اصلی این گوشی هوشمند ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسلی است که البته فلش LED هم در آن به کار گرفته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا