تقویم جدید گوگل پیشنهادهای هوشمندانه می‌دهد

به گزارش موبنا، این به‌روزرسانی قابلیت «پیشنهادات هوشمندانه» را شامل می‌شود که به گفته گوگل، به شما امکان می‌دهد با سرعت بیشتر برای قرارهای ملاقات خود برنامه‌ریزی کنید. شرکت گوگل روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد: «زمانی که در بخش موضوع برای یک قرار ملاقات کلمه مورد نظر را تایپ می‌کنید، پیشنهادهای مرتبط برای شما …

به گزارش موبنا، این به‌روزرسانی قابلیت «پیشنهادات هوشمندانه» را شامل می‌شود که به گفته گوگل، به شما امکان می‌دهد با سرعت بیشتر برای قرارهای ملاقات خود برنامه‌ریزی کنید.

شرکت گوگل روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد: «زمانی که در بخش موضوع برای یک قرار ملاقات کلمه مورد نظر را تایپ می‌کنید، پیشنهادهای مرتبط برای شما نمایان می‌شود. بر این اساس می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید تا به سرعت موضوع مورد نظر تکمیل شود».

در ادامه این مطلب گفته شد: «این نسخه جدید به شما امکان می‌دهد مکان جغرافیایی مربوط به قرار ملاقات خود را به سرعت اضافه کنید و بتوانید مسیرهای دسترسی به آن را هم ارایه دهید».

شما همچنین به راحتی می‌توانید افراد مورد نظر خود را به برنامه‌ ترتیب داده شده روی تقویم الکترونیکی اضافه کنید و با تماس صوتی یا پیام نوشتاری به او خبر دهید. همچنین قابلیت ارسال دعوتنامه به دوستان هم فراهم شده است.

این ابزار موبایلی برای تنظیم روز، ساعت، طول قرار ملاقات، محل و دیگر مشخصات قابلیت‌های ویژه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا