LG G5 با باتری قابل تعویض عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، سامسونگ چندی پیش تصویری از گوشی هوشمند Galaxy S6 edge+ را منتشر کرد و نشان داد شارژ شدن باتری این دستگاه از صفر تا ۱۰۰ درصد به مدت ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد. شعبه شرکت ال‌جی روز گذشته تبلیغی را منتشر کرد که در آن گفته شده بود: صفر تا ۱۰۰ درصد …

به گزارش موبنا، سامسونگ چندی پیش تصویری از گوشی هوشمند Galaxy S6 edge+ را منتشر کرد و نشان داد شارژ شدن باتری این دستگاه از صفر تا ۱۰۰ درصد به مدت ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

شعبه شرکت ال‌جی روز گذشته تبلیغی را منتشر کرد که در آن گفته شده بود: صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ به وسیله باتری جدا شدنی در یک گوشی هوشمند جدید. البته در این تبلیغ لینکی هم ارایه شده بود که به صفحه مخصوص گوشی هوشمند LG V10 منتقل می‌شد.

به هر حال، ال‌جی همچنان تمایل دارد گوشی هوشمند مجهز به باتری‌های جداشدنی را طراحی کند و در این راستا پیش‌بینی می‌شود گوشی G5 هم با همین قابلیت به دست کاربران جهانی برسد.

آخرین گوشی هوشمند پیشرفته سامسونگ که این قابلیت را در اختیار داشت Galaxy S5 بود و پس از آن مدل‌های جدید پرچمداران این شرکت باتری متصل به بدنه را در اختیار داشتند.

بر اساس آخرین شایعات گفته می‌شود LG G5 دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به سیستم ورودی USB Type-C، نمایشگر ۵.۶ اینچی با کیفیت QHD و تراشه Snapdragon 820 اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا