دختر شایسته سال ۲۰۱۵ دنیا عاشق فوتبالیست ملی پوش ایرانی شد +تصاویر

رسانه های فیلیپینی از قصه عاشقانه دختر شایسته سال ۲۰۱۵ دنیا با بازیکن دورگه تیم ملی فیلیپین نوشته اند. میثاق بهادران ، گلزن دورگه تیم ملی فیلیپین باز در راس اخبار این کشور قرار گرفته است. بازیکن سال ۲۰۱۵ این کشور که برای تیم ملی فیلیپین و توماس داولی سرمربی آمریکایی شان خوش درخشیده و …

رسانه های فیلیپینی از قصه عاشقانه دختر شایسته سال ۲۰۱۵ دنیا با بازیکن دورگه تیم ملی فیلیپین نوشته اند.
میثاق بهادران ، گلزن دورگه تیم ملی فیلیپین باز در راس اخبار این کشور قرار گرفته است. بازیکن سال ۲۰۱۵ این کشور که برای تیم ملی فیلیپین و توماس داولی سرمربی آمریکایی شان خوش درخشیده و گل های زیادی در رقابت های انتخابی جام جهانی زده است ، در این کشور یک ستاره است.
این دندانپزشک ایرانی- فیلیپینی که مادری فیلیپینی دارد و مدام در مسیر تهران به مانیل است ، در تهران و در سنین جوانی فیلم بازی کرده و با سحر زکریا جلوی دوربین رفته است و بعد به همراه پدرش به فیلیپین برگشته تا آنجا درسش را ادامه دهد و پزشکی بخواند. او که فوتبال هم دوست داشته از طریق تیم دانشگاهش پیشرفت کرده و حالا با گل هایش در سن ۲۸ سالگی ، ستاره فوتبال فیلیپین شده است. میثاق که هر بار به ایران می آید در تمرینات تیمهای استقلال یا نفت تهران حاضر می شود تا آماده بماند ، این روزها نه برای فوتبال که برای قصه ای عاشقانه در راس اخبار رسانه های فیلیپین قرار گرفته است. پیا ورتزباخ دختر دو رگه آلمانی – فیلیپینی که در سال ۲۰۱۵ توانست در رقابتی نزدیک با رقبای آمریکایی و کلمبیایی اش ، دختر شایسته سال جهان شود.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا