۲ طلا، یک نقره و یک برنز کشتی‌گیران ایرانی

در این مسابقات که در رده‌ی سنی بزرگسالان برگزار می‌شود در روز دوم در کشتی آزاد و در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس امامی به کشتی‌گیر کانادا باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت، در همین وزن خیراله قهرمانی مقابل حریف رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکرد. در وزن ۸۶ کیلوگرم علی موجرلو طلایی شد و ارشک …

در این مسابقات که در رده‌ی سنی بزرگسالان برگزار می‌شود در روز دوم در کشتی آزاد و در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس امامی به کشتی‌گیر کانادا باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت، در همین وزن خیراله قهرمانی مقابل حریف رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکرد.
در وزن ۸۶ کیلوگرم علی موجرلو طلایی شد و ارشک محبی نیز مقابل حریف بلغارستانی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز امیررضا امیری به مدال نقره رسید.
در کشتی فرنگی و در وزن ۸۰ کیلوگرم ۴ کشتی‌گیر حضور داشتند که مهدی ابراهیمی به مدال طلا رسید و کیوان رضایی نیز صاحب مدال برنز شد.
در وزن ۹۸ کیلوگرم نیز امیرحسین حسینی کشتی گیرانی از بلغارستان را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان از ارمنستان شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کشتی‌گیر مصری به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد. محمد بیرانوند در این وزن از دور رقابت‌ها کنار رفت. در وزن ۷۱ کیلوگرم تیم ایران نماینده‌ای نداشت.
مسابقات جام دانکلوف و نیکولاپتروف بلغارستان که از دیروز آغاز شده است، امروز (یکشنبه) با مسابقات اوزان باقی مانده به پایان می‌رسد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا