تاکید نخست وزیر کره جنوبی بر مقابله با تروریسم

به نوشته خبرگزاری دولتی کره جنوبی(یونهاپ)، ساعتی پس ازکشف این بسته و تشدید تدابیر امنیتی در فرودگاه اینچئون، هوانگ کیو آن، نخست وزیر کره جنوبی با حضور در محل و گفتگو با مقامات و کارشناسان امنیتی حاضر در فرودگاه بر لزوم تقویت تمهیدات امنیتی در مبادی ورودی و خروجی و به ویژه فرودگاه های این …

به نوشته خبرگزاری دولتی کره جنوبی(یونهاپ)، ساعتی پس ازکشف این بسته و تشدید تدابیر امنیتی در فرودگاه اینچئون، هوانگ کیو آن، نخست وزیر کره جنوبی با حضور در محل و گفتگو با مقامات و کارشناسان امنیتی حاضر در فرودگاه بر لزوم تقویت تمهیدات امنیتی در مبادی ورودی و خروجی و به ویژه فرودگاه های این کشور آسیایی تاکید کرد.

این رسانه رسمی کره جنوبی حضور نخست وزیر این کشور در فرودگاه اینچئون را ‘غیرمنتظره’ و ‘بدون اعلام قبلی’ توصیف کره است.
براساس این گزارش این مقام ارشد کره جنوبی ضمن دیدار با مقامات امنیتی فرودگاه اینچئون و اطلاع از جزئیات بسته کشف شده اخیر، تاکید کرد: اگر امنیت ما به خطر بیفتد، همه چیز از دست خواهد رفت.

این جعبه مشکوک روزگذشته «جمعه» درسرویس بهداشتی مردانه فرودگاه اینچئون کره جنوبی پیدا شد و پلیس اولین گزارش خود را در این مورد امروز در اختیار رسانه ها قرار داد.

دولت کره جنوبی طی ماه های اخیر و در پی بروز برخی تهدیدات تروریستی، ضمن گسترش نظارت های امنیتی در نقاط مختلف این کشور، در پی تصویب قانونی برای مقابله با تروریسم و رسمیت بخشیدن به آن برآمده است.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا