افشای هویت عامل انفجار مسجد امام رضا(ع) در عربستان

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از خبرگزاری فارس، وزارت کشور عربستان شنبه شب در بیانیه ای هویت عامل انفجار مسجد امام رضا(ع) در منطقه شیعه نشین الاحساء واقع در شرق این کشور را فاش کرد. به گزارش روزنامه سعودی «الجزیره»، در بیانیه وزارت کشور عربستان آمده است که «عبدالرحمن سلیمان التویجری» مسئول عملیات …

به گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از خبرگزاری فارس، وزارت کشور عربستان شنبه شب در بیانیه ای هویت عامل انفجار مسجد امام رضا(ع) در منطقه شیعه نشین الاحساء واقع در شرق این کشور را فاش کرد.

به گزارش روزنامه سعودی «الجزیره»، در بیانیه وزارت کشور عربستان آمده است که «عبدالرحمن سلیمان التویجری» مسئول عملیات انتحاری روز جمعه در الاحساء بود.

پیشتر منابع سعودی اعلام کرده بودند که عامل انفجار تروریستی که پس از اقامه نماز جمعه در یکی از مساجد شیعیان واقع در شرق عربستان رخ داد و بر اثر آن ۴ نفر به شهادت رسیدند، وابسته به داعش بوده است.

حمله دو عامل انتحاری به مسجد امام رضا (ع) شیعیان در شهر الاحساء طی روز گذشته (جمعه) به شهادت چهار نمازگزار و زخمی شدن ۱۸ نفر دیگر منجر شد.

در ادامه بیانیه وزارت کشور عربستان آمده است که اطلاعات کامل درباره هویت دومین عامل انتحاری که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است، متعاقبا اعلام خواهد شد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا