تامین اجتماعی سه بیمارستان در خوزستان می سازد

داریوش پناهی زاده شنبه در حاشیه بازدید از روند احداث بیمارستان تامین اجتماعی آبادان در گفت وگو با ایرنا گفت:یکی از طرح های بیمارستانی در حال اجرا در آبادان که با سرعت در حال انجام است، بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی این شهر است که با بهترین استاندارهای جهانی در حال اجراست. وی اضافه کرد:این طرح بر …

داریوش پناهی زاده شنبه در حاشیه بازدید از روند احداث بیمارستان تامین اجتماعی آبادان در گفت وگو با ایرنا گفت:یکی از طرح های بیمارستانی در حال اجرا در آبادان که با سرعت در حال انجام است، بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی این شهر است که با بهترین استاندارهای جهانی در حال اجراست.
وی اضافه کرد:این طرح بر اساس برنامه ریزی، دیماه سال آینده تکمیل شده و با تجیهزات کامل بهره برداری می شود.
پناهی زاده اضافه کرد:تمامی بخش های بیمارستانی نظیر ۱۰ اتاق عمل و بخش های مراقبت های ویژه در این بیمارستان در نظر گرفته شده است تا شهروندان به زیر ساخت بیمارستانی مناسب دسترسی داشته باشند.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان همچنین با بیان ظرفیت مناسب تورسیم درمانی در شهرستان های آبادان و خرمشهر با توجه به تردد اتباع کشور عراق به منطقه آزاد اروند، تصریح کرد:طراحی و امکانات بیمارستان آبادان به گونه ای طراحی شده که امکان پذیرش بیمار از کشور عراق را نیز داشته باشد.
وی تصریح کرد:در کنار بیمارستان تامین اجتماعی، بازسازی و احداث بیمارستان طالقانی و نفت آبادان نیز در حال انجام است که تکمیل آن، علاوه بر ارائه خدمات بهتر به مردم و اتباع خارجی، رونق و افزایش گردش مالی شهر آبادان را به همراه دارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت:ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان سال ۹۰ در زمینی به مساحت ۳٫۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع آغاز شد و هم اکنون به پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد رسیده است.
پناهی زاده بیمارستان در حال ساخت تامین اجتماعی آبادان را از لحاظ طراحی و ساختار در کشور، نمونه دانست و افزود:بخش های عمومی، داخلی، اطفال، جراجی، مراقبت های ویژه، ۱۰ اتاق عمل، اورژانس و درمانگاه های تخصصی و عمومی در این بیمارستان پیش بینی شده است.
این مسئول در سازمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان نزدیکی بیمارستان به راه های ارتباطی آزادراه اهواز- آبادان و آبادان – ماهشهر و دسترسی آسان مردم خرمشهر به این بیمارستان، جانمایی آن را مناسب توصیف کرد و اظهار داشت:این بیمارستان به گونه ای طراحی شده تا با توجه به افزایش تعداد بیمه شدگان تا دهه آینده نیز جمعیت هدف را پوشش دهد.
پناهی زاده بیان داشت:برای ساخت این بیمارستان ۶۰۰ میلیارد ریال و تجهیز آن نیز ۶۰۰ میلیارد ریال از سوی سازمان تامین اجتماعی هزینه می شود و از خرید تجهیزات درمانی آن اوایل سال آینده آغاز می شود.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در خصوص آینده بیمارستان ۱۷ شهریور پس از تکمیل بیمارستان جدید تامین اجتماعی آبادان نیز، گفت:در حال رایزنی با دانشکده علوم پزشکی آبادان هستیم تا کاربری جدید برای آن تعریف کینم.
وی به بازسازی کامل بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان اشاره کرد و گفت:دستگاه سی تی اسکن جدید برای این بیمارستان خریداری شده که تا پایان سالجاری نصب و راه اندازی می شود.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا