جلوگیری از حذف یارانه افراد بالای ۱۸ سال

حمیدرضا یغمایی، مدیر کل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال با بیان این مطلب که افرادی بالای ۱۸ سال که فاقد هر گونه کارت هویتی اعم از کارت ملی یا کارت هوشمند هستند، چنانچه تا ۱۵ بهمن ماه به آدرس اینترنتی NCR.IR مراجعه نمایند و فرآیند پیش ثبت نام را انجام دهند. این افراد …

حمیدرضا یغمایی، مدیر کل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال با بیان این مطلب که افرادی بالای ۱۸ سال که فاقد هر گونه کارت هویتی اعم از کارت ملی یا کارت هوشمند هستند، چنانچه تا ۱۵ بهمن ماه به آدرس اینترنتی NCR.IR مراجعه نمایند و فرآیند پیش ثبت نام را انجام دهند. این افراد در لیست یارانه بگیرها باقی خواهند ماند.

وی افزود: اخیرا این خبر اعلام شده و بعضی ها تصور کرده اند که منظور کارت هوشمند ملی است، در حالی که صرفا افراد بالای ۱۸ سال فاقد هر نوع کارتی مد نظر بوده است.

وی افزود: هیچ نیازی نیست که مردم برای حذف نشدن از لیست یارانه برای ثبت نام کارت هوشمند ملی مراجعه کنند و صرفا کسانی که هیچ کارتی ندارند، باید برای ثبت نام به آدرس سایت مذکور مراجعه نمایند.

یغمایی بیان کرد: کسانی که کارت شناسایی ملی دارند، نیازی نیست برای کارت هوشمند ملی اقدامی نمایند.

مدیر کل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال تصریح کرد: مدت زمان تعیین شده برای مراجعه افراد به سایت مذکور زمان اعلام شده تا پانزدهم بهمن است، بنابر این تأکید می‌کنم صرفا افراد بالای ۱۸ سال فاقد کارت شناسایی ملی، مد نظر بوده و فاقدین کارت باید تا تاریخ ۱۵ بهمن به سایت مذکور مراجعه و ثبت نام کنند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا